CLEAR SLIME – Enjoy!

 

I går kwell satt eg bare å surret og koset meg! Oppdaget jo at DUNE2 lå ute på MAX (Hbo) og siden Dib og eg aldri helt kom oss på kino for å se den sammen med Amira rigget eg meg til her foran Mac`n! Fant frem litt lim og Magic Liquid….JAMMY! Det ble så mye deilig blankt slime altså!! Snakk om å bli gira! Mmmm de dufter også akkurat like deilig som de ser ut, om du ikkje helt skjønner denne grei…? Vel, da må du nesten prøve...Ingen vei utenom. Eg har kun prøvd med Disse produktene og eg ser ingen grunn for å bruke noe annet….! Blir ganske enkelt perfekt! Har fått spørsmål om oppskrift og hvordan dette lages…Mitt beste råd? Sjekk ut TikTok og lag ditt eget, enkelt å finne ut av selv + at du finner din egen konsistens og favoritt når du bare prøver deg frem, var sånn eg gjorde. Eneste som er misvisende på TikTok er tiden det tar å lage de, de speeder selvfølgelig opp filmene – Hvis ikkje hadde det blir veldig lange filmer! Jo mer tid du bruker, jo bedre blir slimet. Du finner ut hva som funker og ikkje. Du kan bruke matfarge, eller du kan også bruke maling, da tar du den i limen før du blander inn bindemiddelet – Da skal ikkje malingen smitte av. Eg har brukt maling på noen og da er det akryl eg bruke, og bare bittelitt!

Du må nesten bare se og nyyyte….

 

 

 

 

Dette er altså blank lim i en hvit skål…

 

 

 

Dette er også i en hvit skål

 

 

 

 

Det er naturlig at slimet er fullt av bobler på blankt slim etter at du er ferdig,
la det bare stå urørt og det blir blank etter hvert 🙂

 

 

 

 

Eg føøøler at det mangler litt lilla i denne “serien”, kanskje en oransje også? Da tenker eg å fikse det i dag 🙂 Sånn ellers er det 23 gr allerede, i ettermiddag/kveld ser det ut for at det kommer litt regn….Ikkje lov å være sur av den grunn for nå trengs det! Skal jo fortsatt være varmt så det blir litt sånn forfriskende 🙂
Får starte med litt frokost og så tar eg det der i fra 🙂 

2 dager til trekning!

 

 

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Ser artig ut, men slim er ikke noe for meg. Heller beundre dine.
      Regn og torden, ble lovet det, men det ble avlyst. Tordenværet gikk på god avstand rundt oss, og regnet kom heller ikke. Trenger det nå slik at restene av blomsterstøv fra bartrærne blir vekk. Og selvfølgelig på åker og eng.

Siste innlegg