COLOUR YOUR STARS

Designet av Christine Enström

 

Ser der ja! Enda et par sokker fra Christine Enström! De forrige kom for et par mnd siden og eg gleder meg til å se hva hennes neste design blir! Eg vet, og eg har sett at hun har strikket en lue og det er i grunnen den eg venter mest på – Garantert den eg hadde brukt mest bortsett fra sokker da 🙂 Votteoppskriften ligger også klart på Ipad`n,men det blir nok ikkje helt med det første. Skikke flotte design alt sammen! ♥

 

 

 

Designet av Christine Enström

 

Det BESTE med disse sokkene er jo selvfølgelig garnet, kan strikkes i Opal ♥ Er du glad i Opal forresten bør du bli med på Påskekosen som eg trekker i morgen! Kanskje det kan bli et bare fargerike Colour Your Stars på deg??

 

COLOUR YOUR STARS
Bildene over
Str Voksen

 

 

 

* * * *

 

 

 

Syns jaggu meg det begynner å bli kaldt igjen eg! Sitter her under pleddet i stua og hakker nesten tenner….*Sjekker Yr* Hmmm 5 grader, ja ja det er da ikkje så verst det! Eg kjenner på hele kroppen og hodet at
i dag MÅ eg ut på en tur! Sjekket appen UT for å se hvilke turer som egentlig er i nærheten, kunne tenkt meg en rundttur, og ja eg vet eg bare kan gå rundt Tananger Ring f.eks, men er ikkje sååå hypp på ca 6 km asfalt langs en veldig trafikert vei..Eneste turen som ligger der er fra Jåsundturen, men det er en frem/tilbaketur….Tror eg må lage “Min egen runde” 🙂 Om det bare blir 3-4 km skal eg være fornøyd.

Sånn ellers er eg i full gang på vei nedover med jakka mi! Så det går absolutt fremover og har begynt å fable om hvilken annen farge eg etter hvert skal blande inn…Om eg gjør det da, fortsatt bare på tanken! Hadde et lite avbrekk i går hvor eg knakk noen egg og laget meg en Bukett Påskeblomster 🙂 

Middag i dag blir Jalapenos Burger, fant de på Rema i går og det passet fint med en 2 pk når me er alene.
Putter på en haug med grønnsaker så blir nok det ganske digg! Men først må eg ut på tur!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. God skjærtorsdag til deg.
      Her er det guffent vær i dag, så da passer det bra å få unna en maskin eller to med klær. Valgte å kose meg ute de dagene vi hadde nydelig vårvær i stedet for å få husmorpoeng.
      I tillegg har plantene fått en sårt tiltrengt runde med vann.
      Elles, tja fikk med en halvferdig jakke fra datter i går med spørsmål om jeg kunne klare å finne ut hvor langt i oppskriften hun hadde kommer, samt plukke opp et par pinner slik at det ikke blir skille. Klart mor kan.
      Satser på mer utevennlig vær i morgen. Ja jeg vet, har klær for alle anledninger, men det frister bare ikke å rusle ut nå.
      Klem fra Liv

Siste innlegg