Dagen der på….

 

Uansett hva man har vært ute på så er jo som regel dagen der på litt sånn: “BLÆÆ”, men egentlig? Skulle ikkje tro det da eg måtte knekke meg på plass under dyna i natt, men ryggen f.eks? Den er jo mye bedre i dag, ja bedre enn dagen før også liksom!? Kanskje det ikkje var så dumt å IKKJE sette seg ned i går? Eg sto, vandret litt rundt meg selv hele tiden på markedet, til slutt hadde eg stått så lenge at eg turte ikkje sette meg i frykt
for å ikkje klare reise meg *ler*

Hobbyrommet er blitt ei slagmark med mye sand…..! Som eg nevnte er eg virkelig overlykkelig for at ALT eg hadde med meg var innpakket i plast og cellofan! Med grusgulv og gjennomtrekk i hallen har eg virkelig klar å få med meg hjem uante mengder med sand og grus….kan faktisk nevne at nesa var ganske svart inni!?!?! Var en del grilling, agregater som surret, det er det rareste og helt uventet! Vel vel, en ting er sikker: I morgen den dag skal rommet vaskes og ryddes skikkelig før eg fortsetter med nye sprell, hva nå enn det måtte bli 🙂

 

 

 

 

For å kunne puste her på Hobbyrommet har eg tatt gangen i bruk også, satser på de fleste av disse kommer seg ut på tur et sted. Som sagt; Bor du i nærheten er det bare å komme innom (Nå vet eg jo at det er ganske mange her i Tananger som leser bloggen min hehe) Hvis ikkje havner nok noen av de på vår terrasse og sikkert litt rundt omkring i noen sin hage 🙂 Aldri godt å vite!

Dagen i dag skal tilbringes på kjøkkenet! Som eg nevnte i går skal eg lage middag og har invitert Amira og Eirik. Har aldri laget det eg skal lage, men alt ser enkelt ut på TikTok så det går nok bra *ler*. Blir nok å snappe litt (vibbedille) fra kjøkkenbenken hvis du trenger middagstids

(Nei, eg aner ikkje hvordan det smaker, men trooor det blir godt)

Utoover det har det blir solgt en del av alt eg la ut her på bloggen i går kwell (Du finner alt sammen HERHERHERHERHER) Senere skal eg trekke en vinner av Give Awayen eg laget til fordi eg har gnålt så mye om Tananger Dagen den siste tiden. Du kan fortsatt bli med HER INNE. Nå litt fremover skal eg faktisk STRIKKE
og HEKLE! Jepp, ikkje tull, men eg har lovet dette så da er det det neste i boka.

Men nå? Kjøkken NEXT!

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT
SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg