Denne likte eg!

Designet av Jessica Paz Creates

 

Kan en sofa ha for mange puter? Nei er min mening, det er jo bare å skubbe de på gulvet om du ikkje får plass, ikkje det? Men altså, denne her, ja den likte eg! Det var så sirlig at eg syns den både er lekker og knalltøff! Muuuligens litt stor? Eller er det mulig, egentlig!? Tidligere hadde me en del store puter i sofakroken, etter oppussingen hadde me de liggende ute på boden ei stund med tanke på å kjøpe nye trekk. Slik ble det aldri! Me sluttet å røyke og de putene ble plutselig noen stinkbomber, joda, vasket og vasket til ingen nytte….de ble kastet! Uansett, kan jo bare hekle putatrekk i litt tynnere garn slik at den blir litt mer “normal” og passer en vanlig pute – Det kan eg gjøre for garnet som er brukt er ganske tjukt! Puta hekles på nål nr 9, litt for tjukt for meg.

 

 

 

Designet av Jessica Paz Creates

 

Litt bedre å se størrelsen på dette bildet. Hmm kanskje eg skulle tatt en titt på et par butikker om de selger putetrekk med Gresskar på? Akkurat nå disse dagene hadde eg nok ikkje klart å hekle ferdig denne kjappe puta en gang før oktober og halloween Dessuten har eg jo et hekleprosjekt som burde få noe mer oppmerksomhet!

 

THE GREAT PUMPKIN PILLOW
Bildene over
Str: 60 cm X 60 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Hmm surt, regn, vind og 10 grader – På søndag er det meldt 18 igjen, men det skal regne hele helga så det blir absolutt ei InneKose-Helg 😀 Ved neste oppholdsdag tenker eg å klippe ned Passjonsplanten ute, men har kommet frem til at eg tror eg heller bør overvintre den i drivhuset. Det er lite lys å finne ned i den kassen ute på terrassen og den liker visst nok lys selv om den “sover”. Vel vel, eg må jo bare prøve, går det ikkje så går det ikkje, da blir det nye plante til sommeren igjen.

Ok, fredag betyr jo også handling…Egentlig tror eg ikkje det er så mye me trenger…? Kanskje me må kjøpe med oss litt fårikålkjøtt og et par kålhodet?? Det er jo den tiden av året nå 😀 Får sjå…På Hobbyrommet skal det selvfølgelig perles, men eg bør også få lagt siste hånd på skulturen min!! Begynner å få dårlig samvittig for den altså, men eg har jo vært opptatt haha Det får være et mål denne helga 😀

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Det der er ikke en pute, det er jo en tjukk barnedyne 😂 haha.. jeg har hatt et søk i bloggen din. En gang i tiden, fir ganske lenge siden, kommenterte jeg et innlegg hos deg av noen strikkede/heklede figurer som jeg likte. Innbiller meg løver da jeg inni hodet mitt ser for meg gult og svart. Men jeg finner bare et bilde du har laget med en løve.. kan du huske noen løvefigurer, eller noen figurer jeg har kommentert? 😜🥰

        1. Ååå.. da hadde jeg rett om fargene i hvertfall. Bra det ikke var veps. Bier er ålraighte, og de var jo søte da 😂 Fin fin dag til deg 😊

Siste innlegg