Det er håp!

Reklame | Grønnestad Hårklinikk & Frisør

Blir du og litt sånn salig etter en time hos frisøren? Eg mener, bare DEN hårvasken er jo hypnotiserende!! I dag var det EXTRA deilig å svinge innom Grønnestad Hårklinikk&Frisør i St.Olav/Stavanger 🙂 I 4 mnd nå har eg travet rundt på tur med lue på og håret har sikkert fått en permanent luefrisyre – Fullstendig hårreisene! Egentlig lenge siden eg har sett noe særlig til krøllene mine!! Men du vet, når Torhild har tatt en runde med saksa, litt godsaker så vipper de frem igjen – Helt nydelig! Ble med ett så lett og luftig, bare det å rake bort halve nakken er helt uslåelig – Sånn er det når man har mye hår, ganske enkelt i grunnen: Bare barberer det bort
og alt blir med en gang lett og luftig *Smiler*

Men nå er det jo sånn i denne fullstendig (u)perfekte verden; at det er slettes ikkje alle som er like heldig som meg når det kommer til hårmanke, dessverre….Likevel finnes det så mange muligheter om du skulle mangle noe, en del eller alt! En av muligheten om du har mistet alt håret er jo da som du vet, parykk – Redningen for mange og det er sikkert like mange som ikkje liker det også. Som du sikkert husker donerte eg alt håret mitt som skulle brukes til å sy langhåret parykk av. Dette er noe alle kan gjøre, bare det er min. 25 cm –
Ikkje særlig tap for deg for det vokser jo ut igjen, ikkje sant?

Så er det de som mangler “Litt” hår, f.eks at man blir veldig tynn i håret, kanskje man har fått litt/mye måne? Kanskje man ender opp med flere flekker pga alopesia? Selv om man mister hår vil jo som regel hårsekkene være igjen, de har bare problemer med å gro nytt hår. Da er det også hjelp å få slik at du kan få tilbake ditt eget hår!
Er ikkje det fantastisk!??

For litt over et år siden fikk en prøve deler av Trikologibehandlingen fordi eg hadde tørr hodebunn – Det var helt nydelig deilig! Vår Trikologi-behandling utføres av erfarne frisører som har tatt spesialkurs i Trikologi. Behandlingen går ut på å rengjøre hodebunnen grundig. Deretter påføres en dyptvirkende næringsrik hodebunnsbehandling, med massasje og dampvarme. Når alle ingrediensene tilføres huden, kjennes det ofte avkjølende. Noen kan få en følelse av økt varme under dampvarmeren, men dette føles bare behagelig. Etter endt virketid vaskes håret, og vi tilfører velgjørende lotions.

Vi føner og styler håret ditt som du ønsker etter behandling.

 

 

 

 

Hvor mange behandlinger man trenger avhenger av den enkelte persons helse tilstand. Vi anbefaler ofte en intensiv kur-periode på 6-10 behandlinger, i tillegg til hjemmebehandling. Under behandlingen starter en prosess med økning av blodsirkulasjonen i hodebunnen og hårsekkenes syreinntak. Behandlingen kan ta fra en måned
og opp til et år avhengig av problem og vanskelighetsgrad.

Alle som har spart til langt hår vet at det til tider er en tålmodighetsprøve.

Hver kunde får anbefalt et eget hjemmebehandlingsprogram. Dette programmet består av flere produkter, satt sammen ut ifra analyse av hodebunnen og de problem kunden har. For å oppnå resultat er det viktig at produktene brukes slik det er foreskrevet. Vi anbefaler alltid de produktene som er de beste for din hodebunn og ditt hår.

 

 

Resultatene er svært individuelle og avhengig av hvilken sykdom og symptomer kunden lider av. Livsstil, sykdom, medisiner og det daglige stressnivået er ofte avgjørende. Mikrokamera vil vise forbedringene allerede etter åtte til ti behandlinger. Ved vanskeligere sykdommer eller svært dårlig tilstand i hodebunnen vil det ta lengre tid.
Det er selvfølgelig viktig at hjemmebehandlingen blir utført riktig.

Vår erfaring viser at de aller fleste som anbefales behandling oppnår gode resultater og en god og langvarig effekt av Trikologi-metoden. Mange blir helt bra, andre oppnår merkbar forandring hvor det er et spørsmål om tid for
å oppnå det ønskede resultat. Disse er individuelle og vi vil gjøre vårt beste for at du skal bli fornøyd.

 

 

Hos Grønnestad Hårklikk&Frisør har de nå dette systemet på tilbud, kanskje du eller noe du kjenner kan ha god hjelp av dette? Da hadde eg i så fall tatt en telefon – 52976600 – og spurt om alt eg lurte på,
eller du kan sende en mail: [email protected]

Om litt over en mnd skal eg tilbake å få krøllepåfyll, det skal bli digg!Nå skal eg nyte denne freshe frisyren resten av kwellen for eg vet at etter ei natt hvor eg borer meg ned i putene er nok høydotten tilbake i morgen! *ler*
Takk og pris for at eg har noen magiske oljer her på hylla som skal ta seg av det 🙂

 

 

 

LAG DEG EN
KOSELIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg