Det KNIRKER!

 

I dag føler eg meg akkurat slik denne fantastiske planten ser ut *ler høyt* Planten er veldig stiv og hvis eg bøyer et blad litt for langt bak, ja da knekker det! Derfor henger mine armer rett ned og eg har en noe subbete, eller ganske vaggete stil når eg smyger meg over gulvet. Eg kan banne på at det knaker når eg setter meg ned samtidig som det knistrer i beina! Hallemin, eg hører jo ut som et fyrverkeri!! *ler enda høyere*

Skjønner ikkje helt hvorfor eg blir såå stiv, bare fordi eg har “Jobbet i huset”! Når eg holdt på i går gikk det veldig fint, men når eg begynner å nærme meg “Nå er det nok for i dag” kjennes det ut som det begynner å brenne
i kroppen, det sviiiir og det stopper ikkje før eg setter meg ned å slapper av. Da kjenner eg at det bruser i absolutt hele kroppen og eg blir sååå søvning! Tror eg sovnet på vei ned til puta i går og eg sov garantert i samme stilling
i ca 7 timer! Søren ikkje rart det var et ameras å komme seg ut av seng! Ja jo, eg vet eg er 50 (oj, det var merkelig å si!) men eg trodde jo at det å holde seg i bevegelse og være aktiv skulle være bra! Nå har eg jo ollet å gjort masse hver eneste dag i snart 2 uker, den der gangsperr perioder må da vel snart være over??

Kan autoimmune “problemer” være en årsak? Medisiner? Eller….er eg bare generelt i elendig form? haha Føler faktisk ikkje eg er i så dårlig form selv om eg egentlig er syk, etter at eg slutta å røyke for snart 2 år siden blir eg heller aldri anpusten lenger! Eg kan gå opp alle trappene ute samtidig som eg kan fortelle en historie. Syns bare det er litt nedtur at eg skal ha så forbanna vondt i kroppen etter at eg har gjort en innsats en dag….Som du gjerne har fått med deg så Rydder eg Kjøkkenet!!! Oh My der er det MYE å ta tak i, vil nok si at eg nå er ca halvveis!


Bare for å si litt om denne fantastiske planten (Det er en sukkulent) så er det vel den meste spesielle og flotteste eg noen gang har hatt! Eg kjøpte den i bursdagsgave til Ali i mars og da så den Slik ut og det er en ganske stor forandring! Da det begynte å våres satte eg den ut og den har VOKST både i høyde og i omfang. Tok den nylig inn så eg må gjøre alvor av å få ta i ei stor, kanskje litt “opp fra gulvet” krukke 🙂 Hvis eg vil lage meg en slik plante kan eg bare knekke en “blomst” og sette den rett i jorda. (Ååå tenk om eg kunne gjort det samme med meg selv!??) Har litt lyst å prøve, men eg trenger jo egentlig ikkje flere da med tanke på hvor fort den blir stor.

Jaja, i dag har en intet valg: Eg MÅ rydde, absolutt! Kjøkkenet ser akkurat nå ut som et bomba H-Hus, men det er ryddig og rent inn i skapene da, men det hjelper jo lite…Åååå for et KAOOOOS! For sikkerhetskyld kjøpt eg flere kilo med lam da eg “bare” skulle ned på posten i går ettermiddag….Jaja, lammet kjøpte eg på Kiwi da, men du skjønner….Har man ikkje noe å gjøre så lager man seg litt jobb. Det største gryta av dem alle som til vanlig bor
i garasjen (har ikkje stort nok skap!) kom opp og inn i varmen i går kveld så i dag blir det fårikål til dinner, laget av MOI mellom slaga 🙂 Det blir digg da, ja om eg i det hele orker å løfte gaffelen når den tid kommer….
Kanskje eg bare kan slurpe i meg middagen? Liggende?

Men du? Ønske meg lykke til og så må DU også ha en…

 

 

…FANTASTISK DAG!

 

 

 

Go`klem fra KnirkeLaura! 🙂

3 kommentarer
    1. Lykke til. Jeg har det ofte slik at hele meg stivner. Senest i går. Sovna på nattoget fra Bergen nesten før vi var kommet til Arna og våknet ikke til live igjen før på Gol. Muligens ikke den beste sovestillingen, så jeg måtte formelig brekke meg ut av toget…
      Var helt stiv i hele går men litt bedre i dag.

    2. Åh, så godt jeg kjenner meg igjen. Jeg glemmer årene for inni meg er jeg fremdeles 29😂

Siste innlegg