Drittjobb…

 

Eg kunne ha gjort dette for lenge siden, men en jobb som dette har lett for å bli utsatt...og utsatt! Nå er det ikke bønn! Neste uke som er siste uka før messa skal eg passe Alex (<–The Kitten!) + eg skal ferdigstille det siste som skal bli med på messa…Derfor var det bare å sette i gang i dag…Gikk jo etter hvert tom for bobleplast da, hoppet like greit i bilen og turte avgårde til Jula og kjøpte 3 ruller til! Da bør eg ha nok! Liker den på Jula,
det er akkurat som det er selvklebende 🙂

En ting er å pakke en og en ting, men å skal bestemme prisen er det verre med…Sitter å tenke: “Hvor mye ville eg betalt for et slikt lyshus…” Hmm Vel, dumt å spørre meg for dette er sånn ting som eg typisk kjøper med meg…helst en av hver farge i tillegg…Vanskelig! Eg klarer å legge en grunnpris siden eg vet hva steingipsen koster pr kilo og da er det jo bare å veie figurene….Men så gjenstår den “design”biten da vettu…Nei, søren heller…det er vanskelig…Har ingen mal på dette slik som eg har når det kommer til priser på strikking…Eg er ganske sikker på at eg har lagt meg lavt i forhold til andre, det er jo begrenset med arbeid på disse støpe figurene, mye tørketid, men at det har blitt en GREI(!?!?) kostnad på det som skal lakkes, ja det er eg enig omEi lita formue der ja…Tja, eg tror eg kanskje har lagt meg sånn midt på treet, det gjenstår å se
Er i grunnen litt krise om eg må dra med meg alt hjem igjen…MoHaaaa

 

 

Tar du deg skikkelig betalt på Julemessa?

 

 

 

Disse skal kunne stå ute i vær og vind. Brukes kun elektriske telys i disse,
i de minste kan man bruke vanlige telys siden lyset ikkje kommer under tak.

 

 

Disse kan også stå ute, pynte litt på trappa f.eks, ellers kan også ting som dekke pynte
litt på ei grav slik eg har gjort hos mor mi ♥

 

 

 

Akkurat nå er det kaotisk tilstander her på Hobbyrommet, men etterpå når alt er i boks vil eg tro det blir litt luftigere her inne. For å svare de som har spurt: “Nei, dessverre eg kan ikke legge av noen av figurene mine, alt skal med på messa. Etter messa kan det nok bli en mulighet å kjøpe det som eg garantert kommer til å ha med meg hjem igjen.” Eg har heller ikkje muligheten til å ta bestillinger, det gjør meg stresset(!!) +
at etter messa skal Hobbyrommet strigles og gjøres klar for julen 🙂

Nå sitter eg å prøver og overbevise meg selv om at et par 3 timer på puta er nødvendig…
litt over 4 t søvn i natt er på ingen måte nok…ZzzzZZzzz

 

 

 

FORTSATT FINE DAGEN

 

 

Forundringsposer – 4 stk igjen
Strikkefisk – Godt å ha, fint som smågaver til strikkevenner!
Garn må man ha! (Er lov å komme med bud!)
Spleis til familien i Beirut

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer

    1. Er såååå enig med deg. Denne drittjobben utsettes gang på gang og så sitter men plutselig deg og nesten knurrer. Lærer vi aldri?. Så utrolig mye flott du har laget. Nesten glad jeg bor for langt unna, hvis ikke hadde det nok blitt den og den og den osv. Satser på at de besøkende på messa er like gale som meg.
      Kjekt tips om bobleplasten fra Jula. Synes det er mye rart å få tak i.
      Lag deg en fin dag i blåsten. Regner med at du kjenner den også. Her blåser møbler og søpledunger rundt om, selv om vi ikke skulle få noe vind som var noe.

      1. Å ja, det blåser godt, var skikkelig heftig i natt! Litt kos da å sitte inne i det været, men nå har me faktisk hatt blå himmel og sol + stiv kuling noen timer. Merkelig vær 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg