FILLER`n! -Det var den ja…

Designet av Espace Tricot

 

Altså…Dette er et godt bevis på at tiden flyr! Det nærmere seg søren meg 3 år siden at eg la denne øverst på lista, ja for denne skulle eg jo ha ASAP! Vel…den er fortsatt ikkje på pinnen….Hmm eg liker den fortsatt veldig godt så det er vel bare å skyve den opp igjen?

 

 

Designet av Espace Tricot

 

Av garnvalg på Ravelry får eg opp at Arwetta og Finull er et godt valg til denne, veeel.…Eg solgte all Arwetta`n min for ei stund siden fordi det bare lå der….Finull er jo en god favoritt, men kan eg bruke Finull vil også Kauni funke som eg muligens liker hakket bedre. Har en del WoolSilk beregnet på en genser, en deilig petrolfarge…
Hmm
mye mulig det er på tide å sprette de nøstene der ja…

 

MISSONI ACCOMPLISHED
Bildene over
Str fra 100 cm til 164 cm i overvidde
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Mandag ja, sola skinner, det blåser og det er kaldt! Vurderer om eg skal ut å sjekke hvor godt de juleperleriene henger…Hvis det bare er å poppe de av er det mulig at det skjer i dag! Uansett har eg planer om å starte med en laaang dusj – Får sjå! Perleriene i seg selv er ikkje mest jobb, er jo verre med alle lysene eg har montert opp! Haha Alt virker så enkelt når man i iveren etter mer lys monteres i desember….Er mye kaldere å få de ned i det sure januarværet *ler*

Fikk forresten monter en del av det “Venteprosjektet” i går, får det nok ferdig i løpet av dagen vil eg tro 🙂
Ooog i kwell plukker eg en vinner av litt deilig Snowdrop som passer perfekt til å strikke noen av Hønene mine til våren og påske 🙂 Nå få eg sparke i gang dagen og se hva som skjer!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Denne ja! Er et sted på lista mi også 🙂 Har ikke tenkt på Kauni… det var jammen ikke dumt!

Siste innlegg