Flere sokker? – Helt Gratis!

Designet av Debbie Ford

 

Det er helt sant, sokker er noe man ikkje kan ha for mange av og det gjelder også når det kommer til oppskrifter! Så da eg sklei forbi disse lekre var det bare å nappe de med meg – Tenk det du: 2 knallfine sokker på 2 dager? Det er bare å ruste seg opp med strømpepinner og passende garn!

 

 

 

Designet av Debbie Ford

 

Dette er jo egentlig perfekte sokker til de som ikkje er så glad i høst/vinter! Tynne ullsokker kan jo fint brukes hele året, men strikker du de i sarte lekre farger har du våren med deg hele året 🙂

 

WONDERMENTS SOCKS
Bildene over
Str Voksen: S – M – L
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Kan jo nevne først at det straks er helg og på lørdag trekker eg en vinner av Denne Give Away`n – Det er lov
å joine 🙂 I går ble det faktisk også bestemt at eg tar meg en tur til Bergen i november, Amira og eg skal på roadtrip og blir med å gå fakkeltog sammen med Vivian for å sette søkelyset på ALS. Kjenner at det er veldig godt å ha følelsen over noe å glede meg til nå om dagen…

I dag der i mot MÅ eg prøve å få ryddet litt på Hobbyrommet, er ikkje ferdig med akkurat det eg driver å monterer, men må gjøre et forsøk! Har hele tiden ryddet/vasket en gang i uken, den siste tiden har det gått mye lengre….Har som regel å i allefall rydde mellom prosjekter, men det å montere 150 treperler…ei og ei perler skal monteres med flere dubbeditter – Så ja, det tar mye mer tid enn hva eg først forutså…Planen er også at Trym og Alma Sofie skal komme her på lørdag en tur og da skal me male steiner, steiner eg har hentet i hagen til mor mi. Ungene skal få dekorerer hver sin som skal få pynte graven til mor mi ♥ Da har me liksom tatt en bit av hagen til mor opp på kirkegården + at ungene kan lage litt fin kunst og gode minner, det blir bra!

Ok, da er planen klar: Først litt rydding, så en god dusj før eg parkerer på Hobbyrommet! Sånn må det bli –
Har også klippet ut mer tegneserier som eg også lager noe av, det syns eg faktisk ble overraskende kult!

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer
    1. Hva er det med disse gratis-overskriftene? Ble ikke noe gratis sokker på meg av å klikke her 😂 Den roadtrippen deres, er datoene spikret?

        1. Slutt å mas om den strikkinga da, får ikke gratis sokker av å strikke læll.. men jeg forsto det slik at det er den 12 toget er…. 😳

          1. Ja mellom kl 18-20 🙂
            Me kjører om morningen, tar Bergen på dagtid og koser oss før me tar fakkeltoget på kwellen. Etter det blir det ut å spise litt (Amira har bursdag om søndagen så me feirer litt) Håper å få besøkt Vivian om søndagen før me kjører hjem igjen, det er min plan pr nu 🙂

            1. 18 og 20 – da får jeg oppfordre i bloggen om at folk stiller da. Må jo være én som kan la seg påvirke via bloggen, håper jeg.

Siste innlegg