Forelsket…sukk…

Designet av Stella Sharafi

 

Det er noe med de der uglene, popper det opp ei, ja så napper eg den til meg. Har heklet mange ugler, men mer av den morsomme varianten. Hvis du kunne tenke deg noen megaskjønne som faktisk passer perfekt til påske så bør du nappe til deg DISSE FARGERIKE! Eg har de på ei eller annen liste her i bunken min, og nå har eg t.o.m en del nytt garn i freshe farger som passer perfekt! Hvis du der i mot ønsker en meget naturtro (spesielt om du myser litt med øynene) kan du lage deg EN SLIK UGLE

 

 

 

Designet av Stella Sharafi

 

Om du ikkje er glad i å lage hansker så er det kanskje ikkje denne du bør velge? hehe
Eg hadde fint stått i dette, for…

 

 

 

Designet av Stella Sharafi

 

et mer intenst blikk enn dette kan man ikkje få?!
Ååå denne ugla gikk rett hjem hos meg og eg VET eg bør ha meg ei som kan stå på hylla her inne på Hobbyrommet! Tenk om eg kunne montert en gren/pinne opp under taket her så kunne eg hatt en flokk med forskjellige ugler…Det hadde vært noe det!

 

MINERVA THE OWL
Bildene over
Ca 24 cm høy

 

 

* * * *

 

 

 

Fredag…Dag 6…Ok, eller nei…Eg er absolutt ikkje frisk, ennå! Dib gikk på jobb dag 6 og var fin i formen, men ok, han er 19 da…! Likevel hadde eg håpet på å føle meg bra i dag, noe eg på langt nær er. Er fortsatt ganske pottetett, ikkje så vondt i halsen, men har fått litt hes hoste. Heldigvis ikkje noe vondt i hodet, men er såå sliten – Av å gjøre hva liksom!? 😀 Det er lite eg faktisk får gjort her i heimen, eg har tatt “fri” fra mine huslige syssler, men eg surrer nå bare på Hobbyrommet, lite vettugt som blir gjort der også hehe Det er heller lite av mine “plikter”
i heimen som blir fylt opp så eg vil tro eg har mer enn nok å gjøre når eg kommer meg opp i stående igjen…

Tror eg starter dagen med en dusj eg, da blir det nok bra 😀

 

 

HA EN FIN FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Den ugla var nydelig,må ha den oppskrifta.God bedring.Håper du får en grei dag🌻🌼🌹

    2. Den ugla va fin, vil ha! Håpa du snart komme deg på beinå igjen, ikkje kjekt å være nede for telling. Ønske deg en go’ helg og krysse fingre for formen stige snart

Siste innlegg