Fredag & HELG!

Reklame | Rito Hobby

 

Etter den storslåtte turen i går ble resten av dagen/kwellen tilbringt på Hobbyrommet, stille og rolig i min egen boble. Kunne jo kjenne at eg hadde gått lang, og ikkje minst tungt! Har 18 slike terracottapotter eg driver å male på, og nei det er ikkje fordi eg trenger 18 potter *ler* Men kun fordi det er veldig gøy! Det er ikkje de største pottene, disse er 8 cm høye og 9 cm i dia – Flott størrelse til f.eks sukkulenter. Sukkulentene her i huset gleder seg nå til en stabil temperatur ute for da flytter de ut i steinbedet 🙂 Et par slike potter blant steinene tror eg
kan bli fint nå til sommeren.

Noen blir nok sikkert gitt bort også, og kanskje eg selger noen om det skulle være interesse for det, får sjå 🙂

 

 

 

 

I går var eg på posten å hentet et par pakker; Ny turjakke og 2 sett med nye Poscatusjer ♥ (De tusjene kjøpte eg selv og du finner også Poscatusjer hos Rito Hobby) Husk at dette ikkje er vanlige tusjer, dette er maling og du kan bruker de ca over alt! Geniale og eg liker de veldig godt! (Drøye er det også + de kommer i diverse tykkelser) De funker akkurat like godt på klær som på stein, keramikk -Dekorerer pc, nettbrett o.l? Kjør på hehe

Selve pottene maler eg med PLUS Color, den malingen bruker eg også på klær 🙂 Kanskje du vil freshe opp jeansjakka før sommeren? Planen var å male min jakke i fjor….Kanskje i år?
Male noe gøy på ryggen hadde vært kult!

 

 

 

Bare en morsom greie *ler* I går da me kom i “mål” på turen vår hadde me gått 10,88 km, litt irritert for eg liker
å “runde av”, noe storesøs også syns er morsomt! Da ble det litt hit og dit på moloen! *ler* Når eg zoomet inn på Gps`n ser det jo litt gøy ut! *2 forvirra vegglus som sprang hit og dit*

Vel vel, det er fredag og eg har på tatt meg å stikke på butikken. Siden Ali trengte et par ting til middagen i går var han en tur på Rema da, er ikkje sååå mye mer me trenger så blåbær og diverse skal eg klar å få hjem alene 🙂 Det kommer en pakke i dag også som eg må hente; Mummikopper ♥ Har aldri kjøpt det før eg! Alltid likt de koppene. Alle de eg kjenner som samler er blodgivere, men det kan ikkje eg være….sukk.…Eg vant den første koppen min i en “Ukeblad“konkurranse for noen år siden, ellers er resten kun gaver, så nå har eg kjøpt mine første selv! Nå i uken var det “tilbud” på Kitch; Shoppe for 500 og få 200 i rabatt, klikket hjem 3 stk eg. Bortsett fra at eg liker koppene har eg ikkje greie på de. Ser jo mange samler og gjør business, noen er veldig dyre og det blir budrunder på nett og koppene kan gå for et par tusen liksom….Eg kjøpte 3 stk som eg liker,
og det er ikkje blant de nyeste 🙂

Ok, tror bare eg skal samle beina under meg og få gang på dagen!
Å ja, noe stiv er eg så lite kråkagange er innafor i dag!

 

 

 

HA EN FLOTT FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Har du funnet motivene på pottene noe sted? De var så kule🤩 Jeg har fryktelig dårlig fantasi når det kommer til tegning og maling på frihånd, men jeg går å kjenner på at jeg mååååå ha sånne potter nå😂 Tenker du å ha plast i de før du planter? Tenker i forhold til fuktgjennomslag..

Siste innlegg