Handyman….WOMAN!

 

I dag fikset eg et skikkelig plagsomt problem!
Bildet over er fra når eg skulle på
Strikkefestivalen i fjor

 

 

 

 

Eg hadde kjøpt 4 slike stativ fra Aliexpress og var veldig fornøyd…helt til eg hang på alt som skulle henge
Sokkel på stativene var ikkje tunge nok, der med måtte eg snu på “armene” å prøve å finne en balanse. Det gikk fint…helt til folk skulle se på det som hang, og de veltet hehe Irriterende i øyeblikket og noen ganger flaut for de som helt uskyldig bare ville se.

Her om dagen fant eg de frem igjen, for eg skal jo messe vettu…Var itt sånn ambivalent da eg begynte å henge på ting, kjente irritasjonen bygge seg opp…No No, dette går ikkje!! Fikk jo ikkje halvparten av det eg ville henge opp en gang…Hmm Helt til i dag da vettu! Ali kom opp fra garasjen med 2 “fjøler” til meg, eg skulle få noe eikefjøler som eg kunne bruke som underlag når eg skjærer med skalpell…Har blitt en del riper i skrivebordet. Eikefjølene er veldig tunge og en rest etter da me kjøpte nye kjøkkenbenker. GENIALT!

 

 

 

 

Da fant eg jo ut at på en sånn fjøl var det plass til 2 stativer! Altså 6 hengepinner!
Eg målte opp slik eg ville ha de og han gikk ned å borret hullene!

 

 

 

 

Her kan eg faktisk henge alt bare på den ene siden uten at det velter!! HALLELUJA!! Snakk om flaks og helt genialt! Nå står alt som støpt og hvem som vil kan rote og dra i det som henger 🙂 Pjuhuu nå kan eg blåse borte hele irritasjonen! Så deilig! I tillegg har han jo laget dette stativet på nesten 6 kilo så alt henger trygt i år
og ingen trenger å bli flaue fordi de river ned tingene
*ler*

 

 

 

 

Rapport fra dagens spennende middag? HIMMELSK god! T.o.m Ali spiste opp alt, ingen spørsmål om potetstappa (som var stappet med jordskokk!) heller! Dvs eg kommer garantert til å lage dette igjen.
Fant ut underveis i måltidet at noe manglet, Tyttebær var svaret 🙂

Nå må eg tilbake til dillinging mi og i morgen er det ut på tur med Turistforening,
det er faktisk meldt sol – Som alltid på en turdag!

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg