Heklenåla vant!

 

Dagen startet tidlig og eg har vært hit og dit i hele dag! Det var godt når eg endelig kunne puste ut i 17 tiden, da dalte eg ned her inne på Hobbyrommet! Etter å ha fått i meg et par knekkebrød var det å sette seg selv i gang. Heklenåla vant og det var herlig å kjenne på ullgarn! Har blitt mye annet den siste tiden, men nå hekler eg! Selvfølgelig må eg ha meg en APEKATT, noe annet hadde vært uhørt! Valget mitt ble muligens ikkje så overraskene Østlandsgarn JuHuuu Å ja, eg har lager så eg bekymrer meg ikkje at det nå er et utgått garn. Intet garn har en mer perfekt Limefarge enn dette! Tror nok dette kommer til å bli en sprek apekatt 😀
Et passende prosjekt til film og serie, deilig å bare sitte å slappe av!

 

 

 

 

On the side sånn mellom maskene blir det perlet litt med høyrehånda! Klarer ikkje helt å slippe det når det er en ganske stor produksjon på denne enden av skrivebordet 🙂 Her dreier det seg om hummer & kanari,
og alt i mellom

 

 

 

 

Nå i kwellingen tok eg meg en runde ute, HALLOOOO det er 19 grader og sola er på vei ned, hekkan det er nydelig å vandrer rundt barføtt! Hosta`n ser ut for at det spretter allmass! Kjøpte en miniutgave i fjor og den ble etter hver ganske så flott, men vil tro den blir bare enda større i år – Det gledes!

 

 

 

 

Clematisen har virkelig tatt helt av! Det har allerede kommet seg helt til topp av den store Eføyen ute ved trappa!! Aldeles! Når eg kikket etter spretter den i grunnen over alt! Kjøpt 2 flotte Clematis for 2 år siden, kom en del blomster det året, i fjor var det litt eheee, men i år håper eg den slår til.

 

 

 

 

Disse var i grunnen ganske pjusk da eg plantet de palmehelga, men nå bugner det i kassene ved inngangen.
Så små og så søte!

 

 

 

 

Men altså! Hellooo! Kom som sagt sent hjem i dag og da var hele terrassen ferdig malt JuHuu Det var helt nydelig å loffe rundt der ute, barføtt. Så mykt og glatt! Jaja malingen var tørr, det er alltid Milo (<—Katta!) som springer over her og må ha et fotbad hvert år hehe Han bruker terrassen som inngang
og skjønner ikkje at han må snu når Ali maler….Vel vel

Nå er det bare å rydde på plass alt, noe eg satser på blir gjort i morgen – DAAA kan eg begynne å plante, har jo startet litt i drivhus, men snart tar eg nok helt av! Må huske å kjøpe duk til grønnsakkassen i morgen.
Vel vel, nå er det tilbake til heklenåla!

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg