Hey, Bunny!

Designet av Crochet 365 Knit Too

 

Litt for sent å lage påskepynt nå tenker du kanskje, men dette er jo ikkje akkurat påskepynt, det er en kosekanin! En kosekanin som skal ligge på puta med deg 🙂 Kjenner du noen småttiser er nok en kosekanin toppers,
myk og god er den. En perfekt liten barselgave er det sikkert og visst, så det er bare å strikke en i alle farger for disse blir nok poppis 🙂 Ta de med på et marked f.eks og de vil få vinger!

 

 

 

Designet av Crochet 365 Knit Too

 

Den er ganske lang så den passer helt perfekt i en liten armkrok ♥ Selv om det finnes bra sikkerhetsøyne hadde nok eg valgt å sydd på øyne om det skal være gave til en liten en, man kan aldri være for sikkert på sånne ting.

 

BUNNY SNUGGLER
Bildene over
Ca 40 cm lang

 

 

 

 

Hvis du har slikt chenillegarn liggende kan du jo kjøre på med et Påskelam (<—Norsk oppskrift) i samme slengen! Det er sinnsykt mykt, men hold deg langt unna åpen ild! Eg heklet flere av disse i fjor sommer, går rimelig kjapt på tjukk nål med slikt chenillegarn. Enn så lenge bor de inne på Hobbyrommet og ser ut for å trives.

 

 

 

* * * *

 

 

 

Fytti katta for en start på dagen! Husker eg hørte Dib gå på jobb, husker også at eg slumret alarmen 09:15…..PANG….våknet av meg selv 11:45!! Ka i alle dager!? Hele formiddagen rett vest! Er over hodet ikkje glad i å sove lenge, eg liker å komme meg opp litt tidlig og eg foretrekker å ha noen timer for meg selv…Ikkje i dag gitt! Hadde trengt de timene i våken tilstand i dag for planen var å komme i gang på kjøkkenet litt tidlig og ikkje minst fått ryddet litt her og der…Vel, sånn blir det nok ikkje, så noe må strykes fra lista. Jaggu er eg glad for at eg
baket alt ferdig i går! Hadde en tanke om at “Bollene er så enkle så de kan eg ta når eg står opp på lørdag

Blir Taco”Party” her i dag – Alt er relativt,men kos blir det garantert ♥
Vanligvis har me kalkun på påskafta, men i år blir det altså en annen vri 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EI
FLOTT PÅSKAFTE

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg