Høna eller egget??

Reklame | Rito Hobby

 

For å si det sånn: Ta deg en tur ut, gå en tur, plukk stein (evn fyll lommene!) gå så hjem å kos deg! Hva du skal bruke de til? Aner ikkje…men det er gøy! Kan evn legges på jorda i blomsterpottene, eller ute kanskje? Disse tåler all slags vær…det er stein *ler* De er malt med Posca Tusjer 🙂 Eg har lakket de med Cernit Klar lakk – Et GODT tips: Lakk steinene ett strøk før du maler, da får du et smooooth og godt underlag og tusjene glir lettere. Dette er en gøy syssel med ungene når de har ferie….først MÅ dere ut på tur å finne stein og da er mye gjort 🙂
Gøy å jakte på hobbymateriale ut i naturen, eller ved sjøen 🙂

 

 

 

 

Å ja, eg har vært på tur i dag! MEN!! Det regnet sånn at eg glemte
å ta bilder…Laget en filmsnutt da som ligger på TikTok 🙂

 

 

 

 

Etter en fin tur i regnet og god suppe på Byhaugkafeén var det hjem å pynte litt til påske 🙂
Stua trengte uansett en vask så da gikk det i grunnen radig 🙂

Fjærkyllingene på bildet over finner du på bloggen til Anja Takacs
og alt du trenger av fjær finner du hos Rito Hobby

 

 

 

 

Se her!! Påskekaktusen blomster akkurat på tiden! Hvordan vet den når påsken kommer?? Alle avleggerene blomstrer også! Ganske fasinert ja!

Kyllingene over er både designet og laget av meg, med Hama Midi perler fra Rito 🙂
Oppskrift og mønster på alle 5 kyllingene finner du HER INNE!

 

 

 

 

Dette bilder ble med for å vise hvor fin “Vandrene jøde”
ble etter at eg klippet den i fille biter i januar!

 

 

 

 

Resten av kwellen blir eg nok sittende her å male og surre 🙂 Gamle kakebokser som får seg en oppussing!
Kan jo brukes til så mangt 🙂 I morgen er det ut å få hjem litt mat og kos til Påskeferien 🙂

Boksene er “grunnet” med PLUS Color og tegnet på med Posca Tusjer

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer

Siste innlegg