Høststemning – Votteoppskrift

Designet av Tetyana Vyazovska

 

I steden for å være grinete og irritert over sommeren som ikkje blir helt som me drømte om er det like greit å se fremover! Det er mye enklere å drømme om lune, koselig kweller med ulende vind som drar seg rundt hushjørnet – DE dagene kommer helt uten at me trenger drømme en gang *ler* Vil jo påstå at de allerede er i gang! Derfor er det ingen som fryner på nesa om man heller strikker seg et par gode votter i steden for den lekre sommerkjolen som egentlig var planen 🙂 Dessuten trenger jo alle votter, kanskje mer enn en sommertopp så det er bare
å hente frem det gode varme garnet du har i hylla de 🙂

 

 

 

Designet av Tetyana Vyazovska

 

Disse vottene er strikket i alpakka, mer lekkert enn det blir det ikkje. Personlig syns eg kanskje alpakkavotter kan bli noge seeegne (<—Slappe og dvaske altså) Tror nok du fint kunne strikket disse i Finull også, et mye bedre vottegarn syns eg 🙂 Disse hadde jo også blitt en lekker gave til å smette under treet når den tid kommer Ho Ho

 

KOLOSOK
Bildene over
2 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

I går kwell fikk eg montert disse 2, sauene var blitt observert i skåla med dill eg viste på bloggen her om dagen….Da var det bare å få de ferdig – Dvs begge 2 er solgt, men eg har 6 sauer til (2 svarte og 4 lys grå) som snart er ferdig montert og da finner du de i Dette Innlegget. Gode muligheter for at de ligger der senere i dag 🙂 Det er ganske mange som ønsker katter, så da passer det fint at det kommer en pakke med Fimo i posten i løpet av dagen 🙂 Før eg la meg i natt begynte eg å gå gjennom de små kommodene eg har på Hobbyrommet, hadde trengt ei skuffe der til noe mer Fimoleire….da kom eg jo over alle perlene eg gjemte der i fjor….! Jadda, har hele 2 kilo perler som eg burde blitt kwitt, om det hadde vært noe for deg kan du svinge innom HIT
å se om det er noe du kunne trengt – eller bare har lyst på 🙂

Nå må eg neste ta å svinge meg å få fart på dagen, ut på handel for mor mi 🙂 Kikket litt i Kundeavisa til Europris og så at de har fine tilbud på Ajax og Jif produkter, eg trenger sånne moppefiller…Sist de hadde det var de tomme når eg endelig kom meg ut der, mulig eg må sjekke i dag – Så at de hadde en ny DUFT på moppefillene 🙂
Sånt kan eg like, så ja, kanskje det kan bli rene gulv til helga?

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Sommervotter kan trenges i enkelte områder. Har ikke brukt votter på sommern som voksen, men det er en type plagg som ikke pakkes vekk på våren. De og ulllester😊

Siste innlegg