Hva skjer på Hobbyrommet?

 

Det har vært relativt rolig på Hobbyrommet i det siste, dvs det har ikkje vært noe “masse”produksjon av noe slag, bare en hel haug med dilling av diverse….Har ikkje helt landet på noe eg føler for å gå bananas med 🙂 Fikk en del ideér til hva folk liker på Julemesser da så det er vel ikkje lenge før eg er i gang igjen…Enn så lenge maler eg på steiner, egentlig kun fordi det er gøy! Dette kan være dekorativt å legge ute, endten i blomsterpotta,
eller bare helt random et sted.

 

 

 

 

Hentet også inn biene og marihønene eg har ute, vanligvis tar eg de inn når frosten kommer, men fjorårets høst gikk i dass og ingenting ble klargjort for vinteren ute der med ble jo disse litt slitne. Nå har eg fått shainet
de opp litt, skal bare lakkes på nytt før de flytter ut på terrrassen igjen 🙂

HER INNE finne du gode tips på hvordan lage Bier og Marihøner på
en grei måte 🙂 Du trenger spraymaling og maskeringstape 🙂

 

 

 

 

Har også plukket ned nesten alle perleriene på veggene, de hang der kun til oppbevaring. Nå pakker eg de inn, eller monterer de er vel mer riktig. Skal delta på Tananger Dagene neste måned og skal arrangere konkurranse for ungene og da kan dette være litt gøye premier 🙂

 

 

 

 

Når det males og lakkes blir det en del tørketid og da strikkes det, jadda! Snart ferdig med bolen og ermene vil eg tro går som en lek 🙂 Gøy å strikke striper, ikkje minst når eg kan bruke mange deilige farger. Tror nok denne jakken fort kan bli en favoritt 🙂 Eg må få opp tempoet på denne jakken nå for pakken fra Holst Garn nærmer seg….! Da kan det bli problem med å holde seg fra å starte på noe nytt! Bare vent til du får se fargene!

Uansett, selv om det bare er tirsdag må me ut å handle litt. Selv om me verken har bunadsskjorter som skal strykes eller bord som skal dekkes til i morgen trenger me litt påfyll. Det er ikkje meldt sommer, men det skal nå
i allefall ikkje regne. Der i mot blir det noe kaldt skal man stole på Yr + det skal blåse kuling…Sånn sett er eg vel glad for å slippe å måtte ut dørene samtidig som sola står opp 🙂 Enn så lenge er den tiden over 🙂

Ellers…? Vel ingen av vinnerene på Bønnekonkurransen har meldt seg…Hører eg ikkje noe snart
trekker eg 2 nye. Nå er det ut på handel!

 

 

 

SENK SKULDRENE
OG HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Gøy å male på Stein 🤩 holder og på å renovere steinene fra ifjor ☺️ Og klargjøre hekle ‘gjerdet’ mitt, ble hengende ute i vinter di og så må få seg en liten oppfrisking før di blir hengt ut igjen ☺️ Kos deg ☺️

Siste innlegg