I dag gir eg opp..!

 

Det er lenge siden eg bare har…gitt opp, men i dag sa det stopp allerede på vei ut av senga! Eg visste det vel eeegentlig allerede i går, men eg tenkte: “Jaja, det går nok helt fint” optimistisk som eg alltid er…Det var i går morges da eg skulle ta mitt daglige glass med ingefær at eg så det var tomt…Skulle jo tro eg merket det da eg tømte flaska liksom…Eg burde absolutt kokt nytt i går, men eg hadde ikkje juice hjemme og gadd ikkje kjøre på butikken, me skulle jo handle i dag så da burde det går fint..Denne gang gikk det ikkje så bra, eller dvs si, det går bra, men siden planen i dag var ut på tur burde eg hatt ingefær før eg gikk ut.

Me skulle ut på tur i dag og så skulle Ali og eg handle etterpå. Siden det er min helg denne helga (Eg begynner
å bli voksen!) var handlelista noe lang så da vil eg bli med på handelen selv, hvis ikkje hadde Ali lett fikset det. Fort kan det bli litt mye når formen ikkje er helt på topp, og kvalme er noe av det verste syns eg. Nå har eg jo levd med kronisk kvalme i noen og 20 år så sånn sett er eg vant med det, men dog. Lever godt med å bare drikke ingefær morgen og kveld, det holder den i fin balanse 🙂 Så gjett hva eg skal gjøre i dag? Ikkje sant: Koke Ingefær! haha Ine og eg har planlagt ny tur på søndag, det blir en bursdagstur (Kanskje eg bør ta med ballonger??) – Så gøy! Håper ikkje det regner for mye da for det hadde vært flott med en tur ute på Orre og Revetangen!
Sååå fint der ute! 😀

 

 

 

 

Om du blir like fasinert som meg av store (noen gang enorme) bråkete bølger er det absolutt Dette strekket du velger deg! Hvis du + en til kjører i hver sin bil kan dere parkere en i Reve Havn og en bil ved Friluftshuset på Orrestranda. Selve turen fra Reve Havn til Orreelva er ca 6 km, så må du gå litt tilbake for å komme tilbake til Friluftshuset – Sånn har me planer om å gå dette strekket. Søs og eg gikk her i mars, da gikk me frem/tilbake. Orrestranda er noe tyngre å gå enn f.eks Solastrand og Hellestø – Sanden er mykere og hvert skritt er tyngre, men det velger du jo selv. Ine og eg har jo gått flere av disse strekkene (mellom Tungenes og Ogna) frem/tilbake eller som rundtur, men fremover nå tenker me å bruke 1 bil i hver ende ned til Ogna 🙂

Planen nå er å ta en rolig formiddag frem til Ali står opp, kanskje brette noen av alle klærene som henger i stua?? Har hengt der hele uka nesten…Ikkje sant!?! *Håpløs husmor på perm* Siden eg har invitert ungene på TacoKos
i morgen bør eg nok får kustus på alle hybelkaninene også, er jo ikkje så mange andre som tar seg det bryet…!

Planen ellers er å ta en kjapp handlerunde bare her i Tananger og komme meg kjapt hjem igjen, kaste alle varene
i kjøleskap og skuffer og bare kapitulere på Hobbyrommet! Har noen juleideér eg må få ut av hodet før eg glemmer de! Å ja, det er flere Julemarkører igjen 🙂 Er du på jakt etter noe velvære til deg selv kan eg anbefale
DENNE RABATTKODEN!
(<—Den går ut 31/8)

 

 

 

LAG DEG EN
FLOTT FREDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg