JA – Eg er ganske flink!

Designet av Regina Moessmer

 

Ja vettu? Eg blir faktisk ganske så glad! Vettu hvorfor? Jo fordi DU og mange andre blir så fornøyd og glad av mye av det eg både skriver og gjør 🙂 Som f.eks i går da eg skrev DETTE INNLEGGET om Ravello, husker du? Jammen meg er me MANGE som bare elsker den genseren og ganske mange av dere har også etter mye gnåling fra meg blitt etter hvert ganske så forelsket i Holst Supersoft og DET syns eg er gøy! Når eg finner noe eg syns er fint eller et garn eg bare kan dåne av, ja da har eg jo lyst å fortelle det til alle og ikkje mins dele det med alle og da blir eg også veldig glad når du viser at du setter pris på det 🙂 SÅ derfor anbefaler eg deg til å følge med her inne den neste uka, for når man blir glad, ja DA skjer ting og eg har ordnet noe som virkelig kommer til
å gjøre noen av dere glad ♥ Ahaa sånt setter eg stor pris på.

Mens me venter så kan eg jo f.eks anbefale denne genseren til Regina Moessmer som forøvrig har veldig mye fint, men denne vettu, ja den likte eg!! Kan du tenke deg hvorfor?? AHhaa BINGO!! 10 poengt til “Gudrun” i nord;
Du kan selvfølgelig strikke den i Holst Supersoft – JuHuuu. Blir som me vet ikkje så mye bedre enn det +
at du på denne kan bruke hele 3 av dine favorittfarger! 🙂

Orginalt strikkes den i BC COLORI, jadda BC Yarn er absolutt kjent for mye lekkert garn
og noe av det ligger også på mine hyller ♥

 

JEPPE
Bildet over
Fra 86 cm til 126 cm
Strikkes Top/Down

 

 


Må også fortelle deg noe til, ja det gjelder slike småting som betyr litt for meg fordi det er for meg en bekreftelse på at det eg holder på med om dagene gir glede for andre enn bare meg selv.
(Uff lang og sikkert en veldig rar setning!? hehe)

Du som har vært med meg ei stund vet nok at eg digger å surfe inne på Ravelry! Ahaa det er sååå mange flotte og flinke designere! Elsk på det ♥ På Ravelry er det også et rangerings system over de designene som folk liker best, jo mer klikk og “Likes” jo høyere opp på fremsiden hvor oppskriftene ligger. DENNE KJOLEN som eg skrev om i går fant eg gaaanske langt bak i lista selv om den ble publisert nå i mai, ja flere sider bakover faktisk (De av dere som ferdes mye på Ravelry vet hva eg mener). Eg likte jo kjolen veldig godt og for meg betyr det lite om hvor den ligger på lista så lenge eg liker den, og når eg liker noe, ja da forteller eg om det. Kan trooo eg ble skikkelig HAPPY i dag da eg så at kjolen hadde rykket HELT frem til forsiden og høyt opp på Topplista!! Eg sier ikkje at det er ene og alene pga meg, men JA, eg har garantert påvirket for det var veldig mange av mine lesere som i går klikket seg videre til Ravelry til akkurat denne kjolen og DET er gøy! Skikkelig gøy er det ♥ Håper at Erica Knight også er glad i dag! Hun har forøvrig veldig mye fint liggende ute på Ravelry, ja du kan jo ta en titt HER å se selv 🙂

Skal bare avkrefte noe med en gang: Eg er selvfølgelig ikkje betalt av alle de designerene eg promoterer her på bloggen, neida, sååå heldig er eg ikkje haha MEN, det skjer jo at en designer setter extra stor pris på det eg gjør og sender meg en oppskrift uten at eg har spurt. For det er en sannhet; Eg krever ingenting for det eg gjør for eg gjør det kun fordi eg syns det er kjekt og eg koser meg mens eg holder på 🙂 På denne måten har eg i årenes løp fått ganske god dialog med flere av de store strikkedesignerene og DET syns eg både er utrolig spennende og eg føler meg ganske ydmyk når noe i tillegg omtaler meg som “My norvegian Knitting Friend” ♥ *fniser*

 

Tja, da tror eg bare at eg skal fortsette med sokk nr 2 (Evighetssokken!) for eg fikk plutselig litt ME-TIME og den skal nytes frem til Dib kommer hjem om en times tid. Litt usikker på om eg skal kjøre han til trening i dag eller om han tar bussen så eg får være litt sånn halvveis klar.

Når eg så tar kwellen om noen timer tenkte eg å starte med en lang dusj (er litt søvnig) før eg bare benker meg sammen med GOT og strikkepinnene – Blir en fin tirsdagskwell av det 🙂

 

 

FORTSETT Å KOS DEG
OG NYT DAGEN

 

 

Go`klem fra ei GLAD Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Mine ønskelister vokser for hver dag, med døgnet har for få timer, og året for få dager – og selvsagt burde jeg vært blekksprut……!
      Sjekk ut “Bobleveske sommerfugl” på Ravlery (får ikke til å linke), det finnes flere varianter, men tror ikke alle er lagt ut ennå. Tova vesker til å bli glad av ❤
      Ha en ullen kveld!
      Hilsen meg

Siste innlegg