Julegave i tusen knas…

 

På julaften kom niesen min og Alma Sofie innom i døra for å ønske God Jul, og hun hadde med en gave ♥
Sååå koselig! Me skulle gi hverandre en klem, eg glapp gaven og den gikk rett i flisene ute…Me hørte liksom at det som var inn i knuste! Tror me begge ble like knust som gaven…Alma Sofie ble lovet at hun skulle få ha med en ny gave neste gang. Ungene kom jo her lille Nyttårsaften og laget NyttårsStash 🙂

 

 

 


Ny gave hadde de med seg og eg elsker jo Mummikopper ♥ Med denne har eg vel 9 eller 10 tror eg. Enn så lenge står de i skapet, men nå har eg fått smale svarte hyller på kjøkkenet og eg håper at disse koppene kan stå på den, hvis ikkje må eg omrokkere i den andre hylla eg har på veggen 🙂

 

 

 

 

Men du vet...eg hadde jo overhodet ikkje hjerte til å kaste den koppen som knuste! Det var bare å finne frem passende lim og gjøre mitt beste! Ble søren ikkje verst, men den kan ikkje drikkes av da så eg har den på Hobbyrommet. Garantert at eg har noen fargeblyanter som kan bo i den ♥ *Lykke*

 

 

 

 

Hadde ikkje forventet å få turbuksa i posten før på onsdag, men jaggu plinget den inn i postapp`n nå for en times tid siden, hoppet i bilen med en gang! DA er eg klar for tur på onsdag!! Så herlig!

Har parkert meg selv på Hobbyrommet nå og skal perle!
Trenger en hviledag etter i går *ler*

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Jeg samler også på kopper, eller krus, Madonnakrus. Noen misforsto dét på et tidspunkt å begynte gi meg alle mulige krus. Ingen anelse hvor mange det er blitt nå, men én dag kvitter jeg meg med alle som ikke er Madonna, for så mange er det 🤪

      1. Eg er nødt å rydde i det “Koppeskapet” minst en gang i året….alt for ofte finner eg en kopp eg liker og da pleier eg som regel kjøpe 4…blir mye kopper av det gitt! Men Mummikopper skal ikkje blandes med alt det andre “rælet”, de er min og BARE mine haha Eg hadde dæva hvis eg så Ali ligge under bilen å mekke med en Mummikopp på jekken!! *ANGST*

Siste innlegg