Julen på Hobbyrommet er over for i år…

 

Nå må det ryddes, det er sikkert og visst! Alt eg har puttet innimellom mens ting har stått på, bære ut bosset, noe kan eg sikkert flytte inn på bodet og så må det vaskes….Det blir mye dritt når man styrer med mye og det har vært litt av en høst! Ahaa dette skal bli digg….akkurat nå tenker eg: Mmm senere i dag, ta meg en dusj, på med rene koseklær og så skal eg sette meg inn der og kanskje perle!?? Har jo ei rimelig fresh perlebok med mye eg har lyst å lage! Trenger litt  gøyal pynt til våren/sommeren 🙂

 

 

 

 

Tenker det må tørkes støv i disse hyllene også…det meste blir litt forsømt når det koker som verst….Skal bli nydelig med lavt tempo hvor eg bare kan surre stille og rolig mens det ruller en serie over laptop`n...Ikkje sant, har ny svær Tv i stua med skikkelig planke og god lyd, men ingenting er som å slappe av i hula mi *flirer*

 

 

 

 

Det trengs også en oppryddning i skuffer….der har det nok havnet litt av hvert i løpet av høsten! Spent på hva eg kan finne! En ting er sikkert, det som er jul her inne skal bort og eg må tilbake til nøytral grunn for å hente inn litt ny inspirasjon….Tenker det ikkje er sååå lenge til det igjen bobler over med nye ideér og sprell!

Når eg vil kjenne på julekosen setter eg meg i stua med julepysjen på 😀

 

 

 

 

Denne skapningen her må ned fra hylla og gjøres ferdig, spent på han her altså! Trooor kanskje eg trenger litt av hønsenettingen eg har stående i garasjen for å få ferdig denne….Tja, det kan jo bli en spennende del av prosjektet! *Fikk en lys idé* -Ikkje sant, der begynte hjernen å jobbe med én gang…..!

 

Fra nå av og ut året har eg ikkje tenk å bevege meg så mye på kjøkkenet, er det rotete? Vel, da lukker eg bare døra, sååå enkelt! Nå har eg gjort mitt, har omtrent daglig i 4 uker vært på kjøkkenet….ryddet/vasket før eg startet og ryddet/vasket når eg var ferdig…Nå skal eg bare slappe av og nyte resten av året i mitt eget tempo og slappe mye av 🙂 Eg har bakt ikkje mindre enn 23 kakesorter, alt som skulle til Kirkens Bymisjon er levert, alle gaver som skulle sendes ser ut for (I min app) er kommet vel frem og i god tid, litt hjelp/kos til de som trenger det er blitt vippset, muligens årets siste moralpreken er talt, pakkene eg har kjøpt ligger innpakket under treet, fenalåret me fikk i gave fra storesøs er pakket ut og hengt opp – Mangler bare flatbrød nå så er me i gang 🙂 Ja og ikkje minst trekker eg årets siste JULEKOS i morgen. Julefreden senker seg nok til slutt, men først må eg fikse Hobbyrommet!

 

 

KOS DEG HELE UKA

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Deilig å få alt på plass igjen, tenker jeg. Noe som heter kreativt rot, men for mye dreper kreativiteten.
      Spennende å få følge med på hva du nå går i gang med.
      Ønsker deg en fin uke.
      Klem fra Liv

    2. Du kan slappe av og kose deg med akkurat det du har lyst til resten av året. Du har gjort ditt og gledet mange på mange vis. Din energi å fantasi er smittende, og det er nok ikke lenge før ideene bobler under krøllene igjen.

    3. Nå har du virkelig fortjent en pust i bakken Vibbedille.
      Ta på deg julepysj og slapp av.
      Jeg er ikke der riktig enda, men det blir.

    4. Jeg venter spent på hva slags dille vi nå skal få😆 Skulle gjerne ha fulgt ditt eksempel -ryddet på hobbyrommet, og bare trukket meg stilt og rolig tilbake🙂 Har dessverre bommet med flere meter på logistikken i år, så det får bli i romjula istedet😄

Siste innlegg