Da sier eg bare: DIGG INN, jula er åpen!


Selv om det var ganske så tydelig at begge gutta har koset seg underveis (Som selvfølgelig er lov!) erklærte en KakeBaren for åpen nå i kwel 😉 Må jo bare påpeke at boksene med Surt Sitronflesk allerede var tom, så da vet eg i allefall hvilken som er en klar favoritt….Hentet også alt det eg hadde gjemt inne på Hobbyrommet….
Du vet, Elkjøp selger også snop, sjefen til Amira syns det extra gøy å bestille inn snop til høytider så utvalget  på Elkjøp Sandnes var massivt og sååå gøy!!

I år ble det 23 sorter, slo fjoråret med 1! Det å bake julekaker og snop er som en hobby for meg, eg gleder meg hele året til desember når eg kan starte og som du vet beholder me slettes ikkje alt selv.

I år har me mindre enn det eg pleier, og med det mener eg mindre av hver sort og eg har brukt små kakebommer på nesten alt. Eg har gitt bort og skal gi bort mer enn dobbelt av det me har selv. I går sendte eg en stor Norgespakke til nevøen min i Oslo ♥ Det er julegaven og julekosen til han og mannen – Tenker de kommer til
å kose seg ja 🙂 Vettu?? Noen gangen imponerer Posten! Den pakken leverte eg på posten kl 12.17 i går,
og det var klar for henting 12.50 i dag! 1 døgn! WOW! Imponert!

Amira og Eirik har også fått av de sortene de ønsker, men de som desidert får mest er Kirkens Bymisjon. Regner med at det går mer kaker der enn her hjemme så det passer fint. Kjøpte også smågodt på Mega (Der var det tilbud) Har pakket snopet i cellofanposer og det blir med inn til Stavanger på mandag.

 

 

 

 

Her er det også mulighet å få noe godt å drikke,
enten det er kaffi, te, kakao, gløgg og BobaKaffi ++ 🙂

 

 

 

 

Hva har eg så bakt i år tro…La meg tenke

Fruktfleske  ♥  OreotrøflerFløtekaramellerHavreflarnDiverse NøtterBeatles StengerKrumkakerVanilje Kranser Salt KaramellsausKokostopperGule BomberPeppernøtterKransekakestengerSjokolade karamellerUSA-SpesialRocky RoadDelfiakakeMandelflarnJulekrydderkakeKakemennSarah BernardRiskakerPikekyss

 

 

 

 

Da eg kom hjem fra Amira sto denne å ventet på spisebordet! Skjønneste Vivian m/familie har sendt meg den ♥ Ååå eg blir så rør og glad ♥ Nå har eg lovet Vivian at eg kommer tilbake til Bergen når det våres, da eg reiste
i november fant eg jo ut hvor enkelt det var å ta bussen så da har me avtale om en reprise 🙂
Hvem vet? Kanskje eg også får med meg Bunny? Det hadde jo vært extra koselig 🙂

 

 

 

 

Nå har eg tatt med noen go`biter inn i stua og tar kwell. Planen var jo egentlig å dyppe Sarah Bernard i sjokolade, men det kan eg jo faktisk gjøre i morgen, det og Risboller er på planen for eg skal kun være hjemme i morgen 🙂 Sååå deilig! Trenger ikkje farte ut på noe 🙂 Det skal bli godt ja. Nå ikwell har eg også pakket alt som skal leveres på Kirkens Bymisjon, det er kun det i kjøleskapet spm gjenstår, men det pakker eg ikkje før eg skal kjøre –
Gleder meg!

 

 

KOS DEG!
NATTINATTI

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. For en imponerende benk!! 😀 Jeg har ikke bakt så mye som en kakebit. Her er det skikkelig sløvhet når det gjelder matlaging generelt og julesaker spesielt 🙂 Men når det er hobby så er det jo bare gøy, det forstår jeg 🙂 Så kos med den oppsatsen fra Vivian da 🙂 Kos deg med søndagen 🙂

    2. Du har vært utrolig flink. Det har vært gøy å følge deg gjennom desember, ja ellers i året og da. Men du imponerer med julegodt-laging. Kos deg masse på søndagen, samme hva du bestemmer deg for å fylle den med.

    3. Men vilken bänk med godsaker, jag skulle då inte tacka nej till något som fans där, så mycket gott. vilket jobb du lagt ner, för det tar sin tid att göra.
      Så snäll du är som ger bort till stadsmissionen, det kommer att vara många som blir glada.
      Önskar dig en fin vecka och en God Jul
      Myrica

Siste innlegg