Kjeder meg!

 

Er ikkje det rart vel, når du får beskjed om å roe ned, ikke gjøre ditten og datten så begynner man automatisk
å kjede seg….?? Vanligvis så setter eg pris på et par rolig dager slik at eg bare kan surre med det eg liker….men nå?? Holde meg i ro liksom!?!? Blir for mye styr å surre med for my også, eg mener...det tar meg jo 10 min bare for å reise meg opp! Skal eg ha noe ned i ei av skuffene mine må eg enten ta det med ei grillklype, eller så må eg ha hjelp…DAAA gidder eg ikke styre med for mye her på Hobbyrommet hvis eg trenger hjelp til annen hver ting….Jaggu godt eg kan strikke, men eg må varierer litt også. Så da gikk eg inn på Google da vettu og spurte hva man gjøre når man kjeder seg?? Da er grensen nådd tenker eg…Vel, hva popper opp på Google tror du?? Jooo da ei laaang liste med sånn spørsmål og svar, og hvem tror hadde lagt ut fleste av de?? haha BUNNY! Så gøy, da har eg noe å gjøre på, eg kopierte lista til Bunny, men det blir jo med mine svar:

 

 

1. Hva er ditt fulle navn?

Gro Vibeke Najém.

2. Hvor gammel er du?

Gammel??! Eg er 53, men hodet mener max 25!

3. Hvor høy er du?

1.70…ALT for lav til å være mannequin…Husker eg ble veldig sur!

4. Hvor bor du?

Tananger, rett ved havet!

5. Hvor er du fra?

Stavanger, ekta Siddis!

6. Har du søsken?

Ja eg har visst en haug, men kun en i livet mitt

7. Hvilken side av sengen sover du på?

Eg sover på høyre siden slik at eg kan ligge under vinduet!

8. Har du noen piercinger?

Nop, eller…4 i ørene

9. Hva er det siste du kjøpte?

Kjøpte akkurat nå i kwell ei sånn Tekokekanne fra Le Creuset 🙂 Stilige! ORANSJ!

10. Hva er det siste du drakk?

Zero Sitron med i appelsinblomstvann – Snadder!

11. Hva er det siste du spiste?

Åååå Dib kjøpte stekte thainudler til meg i kwell!

12. Når trente du sist?

2 dager siden, topptur med søs, kom hjem med flere brekte ribben hehe
Men turen var flott!!

13. Vil du ha barn?

Ja, eg har 2 stk

14. Har du noen tatoveringer?

Nei, men kunne godt tenkt meg en!!

15. Bor foreldrene dine sammen?

Tja, si de…de er begge dø

16. Hvilken farge har du på øynene?

Blågrønne

17. Foretrekker du lørdager eller søndager?

Lørdager!

18. Hvilken sang hørte du på sist?

Beautifull Things/ Benson Boone

19. Hvilken farge har du på tannbørsten din?

Lilla og blank

20. Hva spiser du helst til dessert?

IS!

21. Hva er din favorittfarge?

Turkis, petrol, lilla, lime…Skal eg bare fortsette??

22. Hva er din favorittsang akkurat nå?

Samme svar som nr 18!

23. Hva er din favorittfilm akkurat nå?

Top Gun filmene….For evig og alltid, blir aldri lei!

24. Hvem snakket du med sist?

Dib, sønnen min

25. Hvem ringte du til sist?

Amira, datteren min

26. Hva står det på den siste meldingen du sendte?

“Satser på at eg kan gå tur om 1 uke, det er min plan :D” og min søster svarte med tommel opp!

27. Hva er dine topp tre favorittserier?

Game of Thrones, Sons of Anarchy og Outlander! Har sett alle 3 flere ganger…sier litt!

28. Hvem er ditt frikort?

Frikort!?!

29. Hvor skal du reise neste gang?

Eg har planer om Bergen, Oslo og Drammen i løpet av året 🙂

30. Hvordan bil har du?

Kia, den søteste!

31. Hvem klemte du sist?

Det må være Milo (<—Katta!)

32. Hvem kranglet du med sist?

Krangler ikke…

33. Liker du best frokost eller middag?

Middag

34. Drikker du aller helst vin eller øl?

Er avholds

35. Vil du helst bo i New York eller Los Angeles?

Ingen av de nevnte, Hadde vært fornøyd med ei øde hytte eg..

36. Ler du av deg selv?

ALLTID!

37. Drar du helst på kino eller ser du helst en film hjemme?

Kino er gøy med de rette filmene, ellers kose eg meg med gode film på Hobbyrommet

38. Hva er ditt favorittplagg?

Alt for stor pysjbukse og hettegenser hvis eg er hjemme og ute er det jo etter hvert blitt deilig turtøy!

39. Hvilke idretter har du drevet med?

Kunstløp, slalom, vannpolo, fitness og karate. Nå går eg turer over alt!

40. Ville du helst blitt popstjerne eller skuespiller?

Ingen av delene, eg ville jo bli mannequin…men eg var 8 cm for lav…

41. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt?

Ullsokker alle dager under 20 gr, ellers barføtt – Sko når det er nødvendig!

42. Liker du kaffe?

Yes! 1 kopp til dagen!

43. Hvilke språk snakker du?

Jeg snakker kun engelsk flytende i tillegg til norsk, hadde fransk på skolen, skjønte aldri et pip…
Har et øre for arabisk og kan noen saftige gloser!

44. Foretrekker du havet eller bassenget? 

HAVET, hver dag hele uka!

45. Hvilken ringetone har du på mobilen din nå?

Ingen, den er lydløs og ligger fullstendig i ro!

46. Hva er ditt drømmereisemål?

Australia og Alaska!

47. Er du mest introvert eller ekstrovert?

Kommer heeelt an på selskapet, trives godt i eget selskap, derfor ønsker eg meg ei øde hytte!

48. Sover du helst alene eller sammen med noen?

Både og, tenker eg

49. Trives du i jobben din?

Eg trives på Hobbyrommet ja, men ikke det å gå PÅ jobb – Har vært for lenge ut av gamet,,,

50. Hvis du kunne endret fornavn, hva ville det vært?

Vibbedille så klart! Tenk å hatt det i passet!? Uten etternavn, akkurat som dronninga!

 

 

Sånn da fikk eg unnagjort en halvtime og nå kan eg prøve å komme meg i seng! Jaggu ikkje alltid bare bare med ei høy continentalseng hvor eg må gå opp i fra fotenden….Det er et styr når kroppen ikke lystrer…gi meg 20 min så har eg endelig kommet meg ned på puta…! Må tidlig opp i morgen, har en avtale på nyreavdelingen, men fikk heldigvis omgjort den timen til telefontime! Må jo uansett være våken så best å komme seg i seng!

 

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg