Klar for VårSokker?

Designet av Stone Knits

 

Det råder ingen tvil; våren er virkelig i gang! Skvalder og kvitring er så intenst at eg måtte skru opp tv for å høre hva værdama sa! *ler* Det er kun 2 gr ute akkurat nå, men skyvedøra er åpent og det er slettes ikkje kaldt, sola vinner i dag. Anyway, sommer eller vinter, sokker trenger me og da er jo dette et herlig knippe
som passer det neste halvåret.

 

 

 

Designet av Stone Knits

 

Oppskriften består av 3 par og du kan mikse og trikse med farger du syns passer til deg og årstiden 😀 Garnet er sokkegarn i 4-ply kategorien, dvs ca 200 m pr 50 gr. Kan nevne Fabel, Arwetta, Opal o.l. Strikkepinne? Nr 2,25 og 2,50 så klart ♥ Sokkene på bildet over her gikk jo rett hjem her hos meg og eg skulle så gjerne hatt de på pinnen, meeen eg holder jo på med noen annet gøy!

 

HEART SHAPED SOCKS SET
Bildene over
3 størrelser

 

 

* * * *

 

 

I dag har eg intet valg; Eg MÅ ut!! Gikk tom for limpinner til pistolen min i går kwell….sukk….Eller, eg har flere, men de blir hvite når eg limer og det passer meg ikkje. Må ha blanke. Sjekket varebeholdingen på nærmeste Jernia og de har, så da er det bare å komme seg på hjul etterpå. I helgen så satte eg jo i gang med et prosjekt det var flere som syns virket litt extremt hehe Ja jo, det gikk mange flere perler til dette enn det eg trodde, men ellers så gikk det veldig greit, ja så greit at eg har satt i gang med 2 kuler til…derfor må eg ha mer lim! Dette er ikkje et prosjekt hvor f.eks skolelim er egnet, no no, her må det tørke lynkjapt!

Så ja, skal eg komme i mål med dagens planer må eg nesten bare komme meg i skoa og legge på tur.

 

 

LAG DEG EN FLOTT
MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg