KUuULT!

Designet av Cintia Gonzalez

 

Hvis Påskeplanene dine bare er å kose deg i en eller annen solvegg, da vil du kunne strikke noen meter av disse! Man skal ikkje kinse av gode leggings! Det er digg, eg pleier å bruke det om eg fryser, eller bare for kosen. Det er litt sånn comfy på en måte 🙂 Eller, nå når det egentlig er for kaldt å springe rundt i korte skjørt/kjoler med nakne bein. Akkurat nå har eg ingen passende leggings, men eg bruke Disse Lange Sokkene hver gang eg tar på meg en av de nye kjolene mine (Ja eg har shoppet en del kjoler denne våren…) 🙂 Elsker de sokkene! De har jo samme effekten som lange leggings bortsett fra at det ikkje alltid er egnet til å ha slike sokker i skoene eg velger…ergo? Eg bør strikke meg noe leggings, og eg har absolutt garn i hus som kan passe pørfekt!

 

 

 

Designet av Cintia Gonzalez

 

Selv om det er überstilig med “retro” rulleskøyter er det slettes ikkje er krav med hensyn til leggings, men det er et godt eksempel på hvor det ikkje alltid er egnet for tjukke sokker 🙂 Leggings ble alltid brukt når eg drev med isdans (kun på trening vel å merke), nede i skøytene var me som regel barføtt 🙂

Fant tilfeldig et garn som fint kan egne seg HER  Ellers så har du garantert noe i hus som kan passe,
oppskriften er helt gratis så det er bare å sette i gang 🙂

 

 

SUPER SCRUNCHY EXTRA
LONGE LEG WARMERS

Bildene over
En størrelse
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Noen ganger så skjer jo ting (som posten) rimelig kjapt! For 4 dager siden, dvs på fredags kwell fortalte eg at eg hadde Kjøpt meg Drivhus – I går fikk eg mail om at det var pakket og sendt, i dag? Vel i dag kan eg allerede hente det på posten! WHAT!?? Dette er vel egentlig et bevis på at Posten KAN om den vil? Ikkje det? Noen ganger går det bare såååå kjapt, mens andre ganger føler man at man sitter å venter i eeevigheter….Er det firmaet som sender sin feil, eller er det ene og alene posten? Eg bestiller/får en del og det er noen firma som utpeker seg spesielt hvor man venter i eeevigheter på det man har bestilt…Eg mener, når eg må vente i over ei uke på en pakke, nei det funker ikkje! Veldig ofte hvis eg holder på med noe og oppdager at eg trenger mer av noe, ja DA er det pyton å vente ei uke liksom…På torsdag i forrige uke, altså 5 dager siden, bestilte eg meg nok en kjole fra H&M, den er fortsatt på varehuset liksom…Hva skulle man tro gikk fortest? Et drivhus på 12 kg eller en kjole på et halvt kilo som kan legges i postkassa? Iiiikkje sant! Vel vel, det skal bli gøy å få drivhus i dag da! Får nok sikkert ikkje montert det opp før terrassen er vasket og malt….TTT (Ting Tar Tid)

 

 

 

LAG DEG EN FIN
DAG OG KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer
      1. Det kan godt være, men mitt er jo veldig lite da 🙂 Vil tro at ditt er betydelig større 🙂 Du får starte en aldri så liten dugnad 🙂

    1. Apropos sen postgang; jeg sendte ei pakke til ei venninne i Skåne, og den brukte 4(!) uker dit. Jeg var hellig overbevist at nå satt noen andre og strikket av det garnet, men den kom altså fram til slutt😉

    2. Nydelige farger på flotte sokker. Kanskje.. kanskje ikke.😃
      Ha en fin tirsdag. Jeg er trøtt etter jobb😴

Siste innlegg