Liker du Før-/Etterbilder??

 

Eg elsker å se på Før-/Etterbilder folk legger ut på nett, oppussingsbilder er en fin favoritt, men alltid å kjekt
å se hva andre forbedre seg på – Eller bare endrer 🙂 Nå har eg ikke noen voldsomme oppussingsbilder, det er lenge siden, men om du vil kan du jo sjekke ut disse vanvittige før-/etterbildene…er ganske stolt ja!

 

 

 

 

Ellers er det noen små, men viktige endringer i dag! Jula, f.eks…den må nå bort-bort! Kakene er på god vei til å bli spist opp, nå må ingrediensene tilbake og eg må får Råskogen min tilbake!
Alt av kakestash er tilbake i skapet og boden…

 

 

 

…så nå er eg veldig fornøyd! Var jo på Skjæveland å handlet litt grønnefór i dag, og i morgen…

 

 

 

..må eg få Ali til å fikse rødbetejuice til meg! Eg syns den juicemaskinen bråker sååå sykt så eg skreller
og han får den gjennom maskineriet hehe

 

 

 

 

Skulle ha meg litt mat da eg kom hjem etter bil/shoppeturen i dag…Vel..der var det tomt gitt!

 

 

 

 

Ca 2 t senere var eg klar til å spise! Dette er den beste Granolaen syns eg!
Spiser den med cottage cheese/kesam og bær 🙂

 

 

 

 

Nå skulle det egentlig være et bilde av når denne hylla var full av julekopper…
Hmm fant ikke det bildet, så da blir det hvordan hylla så ut FØR jul…

 

 

 

 

…etter jul! Ble noen flere siden hadde Jernia romjulssalg gitt! Trooor muligens eg må jakte etter en noe større hylle…sukk…Eller et annet sted for koppene…

 

 

 

 

Husmorgenet fikk kjørt seg litt i dag ser du, har også fått restene av Chiligryta i fryseren…

 

 

 

 

Nå har eg mange porsjoner av både Chiligryta og Søtpotetsuppa 🙂
Skal ikkje gå sulten kan du si!

 

 

 

 

Holder på å lage meg en fotobok for turåret 2023! Prøvde meg for 1.gang i desember, da laget eg ei turbok til Ine (Julegave) med turene me 2 har gått. Var skikkelig kjekt å lage, var litt som å være tilbake i jobben som Grafisk Designer hos Mortensen Forlaget haha Har litt tidspress på min egen for nå er det faktisk 40% rabatt på fotobøker frem til 15.januar – Burde gå fint, men du vet
er ikke fååå bildet som blir tatt på så mange turer!

 

 

 

 

Kjekk måte å erstatte de “gamle” fotoalbumene med – Gud av meg, har en del bilder som burde, men sikkert aldri kommer inn i album…Litt trist det da…Men men, alt til sin tid…

I morgen skal eg ut å gå! Nå er eg sur og irritert, tenker eg kler meg godt, tar på sekken og går til butikken….Kjøper IS og Havregryn (Ali handlet i dag og glemte det!) 12.desember var sist eg gikk tur…gikk greit å ikke gå tur i desember for da hadde eg jo så mye annet å gjøre…nå når julen er over KJENNER eg at dette ikke er bra! Blir jo tullete!!

 

 

 

 

 

HA EI GOD NATT!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg