– Love IT –

Designet av Kate Davies Designs

 

Kate Davies er en rimelig stor favoritt, eller kanskje en eg beundrer? Alt hun designer er så delikat og “skikkelig”. Ikkje mye som bare “skjer der”, garantert sirlig planlagt alt sammen. Har en stor del av hennes design/oppskrifter og denne legger seg nok øverst i bunken….spørs bare når den evn kommer på pinnene…Hmm…eg strikker jo til stadighet på den der RilleRuth vettu…en maske nå og da

 

 

 

Designet av Kate Davies Designs

Designet av Kate Davies Designs

 

Lekkert ikkje sant??
Hun har selvfølgelig strikket den i sitt eget garn, men bruk det du føler for så lenge du forholder deg til strikkefastheten: 22m/30 row. Eg hadde valgt det eg kaller for skikkelig ullgarn,
for meg dreier det seg da om f.eks Finull, Ask, Jamieson o.l

 

SERKINET
Bildene over
Str fra 87 cm til 140 cm i overviddet

Du finner også oppskriften i Denne eBoka,
da får du også 11 andre design

 

 

 

* * * *

 

 

 

Torsdag ja…det har jo noen år nå vært den travleste dagen i uka, men også en av de koseligste. Det var dagen mor mi kunne be meg om alt og eg fikset 😀 Tja, ka skal eg vel finne på i dag da? Satt i går kwell å dillet på Hobbyrommet og det er utrolig hvor kjapt de der dubbedittene blir oppbrukt så egentlig burde eg kjørt til Stoff&Stil!! IGJEN! Får drøye det til etter 12 for storesøs kommer innom med alle kortene fra begravelsen for eg skal lage takkekorter til alle. Joda, me knne seff bare kjøpt det, men eg tenker at det blir vel det siste eg gjør for mor mi på en måte. Lenge siden eg har laget kort på den måten. Får se hvor mange kort som trengs før eg planlegger det for avansert. Det enkle er jo som oftes det beste 🙂

Ellers har eg sendt avgårde en del bestillinger denne uka…Noen skal bli med på Strikkefestivalen og andre ting er forbehold Jul, ja som ei eske med Snøkuler som skal lages og pyntes 🙂 En haug med trekuler er også på vei – Har en idé som må testes, blir det nice tar eg det med på festivalen neste måned.

Ellers er det faktisk perfekt vær for en avslappende dag inne på Hobbyrommet 🙂
Det skal både monteres/pakkes enkle strikkemarkører samtidig som eg prøver å bli kvitt noen perler

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT DAG!

Snart Helg!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg