~ MAGNIFICENT ~

Designet av Svetlana Tomina

 

Noen ganger blir eg bare sittende å måpe! Det gjorde eg i natt da eg fant dette her! Oh My! I mine øyner er det ikkje akkurat vakkert, men fyyy søøøren så stiiilig! Eg blir fasinert av teknikken f.eks, så genialt! Skikkelig kreativt, og som med alt annet kan jo denne teknikken brukes til andre ting. Det er jo bare å spinne videre med dette som et utgangspunkt 🙂

 

 

 

Designet av Svetlana Tomina

 

Dette går under teknikken Free Form, det har eg testet ut å heklet en del med. Det er som å tegne, du bare hekler der heklenåla vil vandre – Ikkje så vanskelig, du må bare gjøre det–> Slipp deg løs! Blir nok å klikke hjem denne oppskrifta, for teknikken vil eg nå i allefall ha om eg ikkje akkurat hekler meg et sjal.

 

THE MACKINTOSH ROSES SHAWL
Bildene over
Str 195 cm X 95 cm

 

 

* * * *

 

 

 

JuHuu Lørdag og det er endelig Ertersuppe på menyen! Yes Yes! Nå blir middagen litt senere enn først planlagt noe som faktisk passer perfekt! Det viser seg at eg muligens må en kjapp tur ut til Sparkjøp….trenger noe tjukkere bomullsgarn enn det eg har i hyllene mine 🙂 Begynte jo på nytt prosjekt i går kwell og det blir nok ferdig kjapt
i løpet av helga og da er det surt å ikkje kunne ferdigstille fordi eg mangler garn…Ikkje sant!?

Ok, i dag er det bursdagen til Rito Hobby Gratulerer med 8 år!! Knallgode tilbud ut helga, noen gode tips kan du få HER INNE om du er på jakt etter noe å tutle med 🙂 Eg skal se om eg får kickstartet denne kroppen slik at eg kommer meg en kjapp tur til Sparkjøp som sagt. Me får pludre i løpet av dagen 🙂

 

 

KOS DEG
OG NYT DAGEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg