Marinerte Egg + Makrell i Havre

 

Dags for å prøve noe nytt igjen, eg følger Warunee/ namfon.food på Instagram og scroller daglig innom der 🙂
I går fikk eg med meg at hun marinerte egg…nå er ikkje eg den som egentlig spiser særlig egg, men Dib har fortalt når de spiser nudler på restaurant får de slike egg opp i. Han sier det er veldig godt så da må eg jo prøve!

 

 

 

 

Oppskriften finner du her hos namfon.foodIkkje vanskelig 🙂 Planen er da at i morgen kwell når Dib er hjemme igjen må me lage nudler! Skal komme tilbake å si hva eg syns om smaken, blir spennende! Andre ting eg har laget fra hennes oppskrifter er disse herlige glassene og alle de gode sausene som me dypper Dumplings i 🙂

 

 

 

 

JAMMY JAMMY! Middag i dag var steikt småmakrell 🙂 Har gledet meg siden i går, men det var først i dag eg tenkte: “Fa… og!” Når eg steiker makrell har eg mel, pepper og salt i pose som eg rister fisken i før eg steiker…vel…eg har jo kuttet ut mel og orker ikkje sitte her som en ballong hele kwellen og natta pga noe fisk…Jaja det er jo bare å teste tenkte eg: Brukte havremel (Har malt havregryn selv) og vettu? Det ble akkurat like crispy
og snadder som vanlig, så da vet du det 🙂

 

 

 

HADDE DU NOE GODT TIL
MIDDAG I DAG DA?

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg