Mini Reddik, eller bare mini..?

 

Har jammen meg blitt litt av hvert i dag: Startet på terrassen, det går veldig treeegt, men det kommer seg – Mangler i grunnen bare en haug med blomster!! Satte sukkererter i dag så da var de i boks, ja og popcorn har eg plantet – Det blir litt spennende! Har fått renset alle perlepinnene (HER og HER) eg har hatt ute, trenger en liten shaining med nye blomsterpinner. De ligger her i en haug kan du si…

I år fant eg noen andre pinner som eg skal bruke, ser for meg at de er bedre i grønnsakene. Noen steder har eg tidligere bare brukt sånn tungespatel, men de råtner veldig fort. Fant DISSE hos Hageland og røsket med meg ei røys 🙂 Vil tror at disse lever mye lengre. Tenker eg skal lage merkelapper, ja slik som den mini reddiken på bildet over og lage til pakker med diverse grønnsaker, tenker eg tar de med meg på Tananger Dagene 🙂

 

 

 

 

Hos Edens Hage som selger produkter fra Nelson Garden hadde de
kun 2 lengder, men det finnes altså 3 🙂

 

 

 

 

Og sååå vettu….ja eg bare måtte hive resten av steinene i steikeovnen!! Ble så fornøyd med de eg laget i går, at eg bare tømte hele boksen min!! Nå trenger eg bare flere magneter og det er på vei fra eBay et eller anet sted i verden. Det er de samme som eg har kjøpt før og det svarer seg virkelig! Nå er det 250 stk på vei til meg, og du finner der HER INNE om du skulle trenge. I hobbybutikker blir prisen både dobbel og trippel, bare nevner det….
Eg betalte ca 300 kr, det er inkl frakt (Helt greit for magneter er tungt, og så er det lagt til
avgifter så disse kommer rett i postkassa)

 

 

 

 

Det ble faktisk ganske så fint når eg malte med brunt og svart også. Har Gaaanske mange som eg også har dyppet i glitter, jadda jadda, nå blir det en del magneter og eg har kommet frem til hva eg skal male med magnetmaling! Det tror eg faktisk blir ganske stilig! Vent å se!!

En annen ting, nå er eg heeelt gåen etter å finne meg en god serie som eg bare må se en episode til av, og en til…Savner det! Ja i dag savnet eg det så extremt at eg bare satte på Top Gun – Tror dette ble gang nr 361.gang eg ser den…Eg lider her altså….trenger en kjekk serie…sukk

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Hei.
      Har du sett ” Familien Durrels greske eventyr” ? En fin feel good serie.
      ” Hotel Portofino” er også en sebar serie.

Siste innlegg