Nå er spørsmålet…

 

Se der ja! Jaggu fant eg frem skrinet med gråblyanter i kveld…Har lenge hatt en tanke, men noen ganger er det skummelt å tegne…eg er FOR pirkete og for nøyaktig, noe som er veldig upassende på noe som slettes ikke trenger å være perfekt…Det store spørsmålet mitt nå er om eg skal finne frem tusjene, fargene eller en eller annen form for maling…? Det er det store spørsmålet her altså…vil jo ikke kødde til idolet mitt heller!

 

 

 

 

Tror bare eg lar det ligger her, ja det er mulig at det blir liggende å modne til eg bestemmer meg…Det er det som er sååå greit når man kan gjøre hva man vil og ingen venter på noen ting 🙂 Alt til sin tid, tenker eg 🙂 Kjekt å tegne (skisse) er det jo likevel, det var sånn plutselig mens eg satt her å strikket at eg fikk det for meg…Eg bare måtte teste tanken eg har grublet på så lenge 🙂 Ble jo ikke sååå verst og det skal være mulig for gud å hver man å se hvem eg prøve meg på 🙂 Ingen over for min del!

Mulig eg bare tar kveld nå og kommer meg i seng 🙂 Vet forresten ikkje ennå om eg gjør riktig på det nye strikkeprosjektet…Eg bare strikker eg så får eg se hva som skjer 🙂 Har heller ikke fått på detaljen på jakken som nå er ferdig, kanskje den blir ferdigstilt i morgen – Klør i fingrene etter å vise den frem, men den kommer – Vær du sikker MoHaaaa

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

6 kommentarer

Siste innlegg