Nå kan du angre!

 

Var overraskende mange som ikke “skjønte” disse julefigurene på pinne…!? Spesielt på messa eg var på tidligere nå i november….Var KUN en mann som kjøpte noen, han måtte ha de fra Nintendo…Men ellers? “Blomsterpinner” om vinteren!?? Noe, det var de nå ikke så sikker på..

Vel, glad for det er jo eg og sikkert Ali også som nå slapp å ha Nanotape på materialene…! Ikke sant!

 

 

 

 

Ja jo, noen steder var jorda frosset, men varmt vann duger til mye det hehe Var bare et par kopper der hvor eg ville ha pinnene så det gikk strålende 🙂 Ble så koselig atte 🙂

 

 

 

Så i en Tanangergruppen i dag hvor ei dame hadde perlet en del figurer å satt ut…i dag var de borte!
Noen har liksom bare tatt de!? Nå er det 4. julen eg har perlerier ut, eller eg har de jo forsåvidt hele året,
men aldri blitt frastjålet noe….Kjipt når sånt skjer!

 

 

Eg liker godt disse pepperkakene! Er jo så koselig 🙂 Nå blir det ikke mer perling i år, men eg har fått i hus alt for mye perler så eg tenker det blir litt nytt ut på nyåret 🙂

Var veldig koselig på barselbesøk i dag, altså…babyer!? Sååå skjønn ♥ Siden nybakte mødre er tidlig oppe ble det et tidlig formiddagsbesøk noe som betydde at eg også var tidlig hjemme igjen. Hadde STOOORE planer da eg kom hjem…sånn egentlig ble det mest surring…Eller, fikk da ferdig pynta ute, det er da noe! Var på posten å sendte en gave og fikk fikk ordnet noe mer i den store gangen. Tja, fikk vasket og tørket en maskin håndklær også selv om det ordner seg selv. Var innom Kiwi en tur for Dib siden han nå har blitt syk…feber og hals der altså. Har fått neste alle kakeingrediensene i hus og det meste var jo på tilbud! Så gøy! Nå i kwellinga var eg jaggu på posten igjen…En julegave eg kjøpte før helga var klar for henting + en pakke fra England med Silikonformer! Woop Woop! Så nå i kwell har eg støpt elefanter, jadda…elefanter! Plukket også med meg litt kos til disse posene som skal gis bort hver søndag 🙂 Var akkurat på kjøkkenet å smøret matpakke til morgendagens tur, da skal me endelig gå til Ogna! Det blir kaldt, men det skal være klart og sol hele dagen – Krysser fingrene for en perfekt dag!

 

 

 

GOD NATT OG SOVE GODT

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
    1. Så fantastisk kult!! Skal ta fram mine to når vi kommer hjem. Ble litt misunnelig på disse med nisseluer på, sååå søte, men mine to har ihvertfall glitrende skjerf 🐰🥰

    2. Dette er garantert det koseligste uteområdet i mils omkrets. Fantastisk 👏👏👏🥰

    3. veldig koslig utenfor heimen deres ,men såå trist når folk får seg til å stele ,lurer på om dei evner å glede seg over det ,jeg ville hatt en vond bismak innvendig ,kos deg videre med juleforbredelsane

    4. Så flott du har gjort det.
      Ønsker deg en god tur i morgen.
      Nattaklem fra Liv

Siste innlegg