NY TUNIKA? -Store størrelser

Designet av Pam Allen/ Whitney Hayward

 

Altså…Nååå…Nei det er ikkje plass til mer nå! Verken i hodet mitt eller fysisk i kurver her på Hobbyrommet! Er jo seriøst en grunn for at eg selger litt garn haha Dessuten nekter eg å ha flere prosjektkurver, men altså…!?
Absolutt en tunika eg kunne tenkt meg…sukk..

 

 

 

Designet av Pam Allen/ Whitney Hayward

 

Den er dessuten strikket i en blanding av ull og alpakka, blir nesten ikkje bedre! Ikkje tenk på at me går mot sommer, det blir kalde dager da også + at det er storm i dag!! hehe Strikkes på pinne 4,5 så dette er helt overkommelig. Om det er en noe varm sommertunika kan du strikke den og la den vente til september, det er høst før det aner! Ups! Vel, me er jo kjent med at tiden flyr og det er jo bedre å være litt for tidlig ute, enn for sent...

 

LARCH
Bildene over
Str fra 84 cm til 209 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

Tja, helt fri ble det ikkje i dag heller! Fant ut at eg like greit kunne ta ansvar for middagen i dag…ergo har eg også ryddet/vasket kjøkkenet – Typisk hehe Hadde i grunnen planlagt å hekle litt på KoseSauen min, men da oppdaget eg jo til min forundring at eg hadde heklet saksa INNI sausen! Ikkje sant! Så ja, da måtte den jo demonteres før det ble en trang fødsel gjennom et noe lite hull….Eg NEKTET å rekke opp haha Er det mulig liksom!?

Skal straks ut på kjøkkenet å flippe noen burgere å skjære opp masse gode grønnsaker 🙂 Det er lenge siden me har hatt, hamburger altså. Så lenge eg kan drukne den i gode grønnsaker går det helt fint. Ute herjer det og eg trooor det er vår bosspann som danser polka nede ved postkassene…? Ja det er mulig…selv på en lørdag…

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Haha, ikke noe barnevennlig kosesau altså!! Garn som smelter ved ild og bare for å være sikker er det ei saks inni!!
      Vet barna om dette?? * Ler meg skakk*

      1. Jepp, sånn har det blitt gitt hehe Meeen,mine sauer er ikkje til barn, skal bo i sofaen min 🙂 Men, så lenge barnet ikkje røyker kan den fint f.eks ligge til pynt på barnets rom, eller som et kosedyr i senga, ja det er i såfall hvis mor/far ikkje røyker på seng 😀

Siste innlegg