Nytt GARN! – Nå blir det deilig genser!

 

Ahaa Nå gleder eg meg! Deilig genser på trappene og denne skal/må eg ha ferdig før høsten kommer, dvs eg skal prøve å få den ferdig før det er september, mulig eg må bite meg i akkurat det, men eg skal prøve 🙂 Fordi eg fikk dette garnet i posten i går fikk eg fart på Bunny`n eg holder på med, hodet ble ferdig og nå gjenstår kun 2 ører 🙂 Tenker eg skal få den ferdig før eg legger opp til denne genseren, har i grunnen drømt om den siden eg kjøpte oppskrifta for 2 år siden!!

 

 

 

 

 

Eg fikk jo i hus deilig Rauma Vams for 2 år siden også, selv om eg var i tvil om fargen eg hadde den gang la eg nå opp og satte i gang….Det er nesten så eg er lykkelig over at bolen eg startet på ble alt for stor! Genseren er jo oversized, men eg kunne brukt den som telt. Heldigvis la eg ikkje opp til en ny, for som sagtDette er ikkje helt min farge, men eg var heldig og fikk solgt garnet eg hadde og dermed kunne eg bestille fargen eg opprinnelig ville ha 🙂 Nå klør det virkelig i fingrene med å starte…!

For de som husker det så vet du at eg har et annet stort prosjekt som også BURDE bli ferdig…No Frills Cardigan min…Har sååå lyst på den jakken, men eg ser ganske tydelig at den har fått feil gråfarge…sukk…Burde jo gjort noe med det med én gang…dobbelt sukk…Fabel garnet har riktig gråtone, men den Kidsilken er litt sånn blålig…? Eg blir nok nødt til å hente den opp av kurven en gang eller 2 til før eg tar en avgjørelse for videre skjebne…Sååå fin jakke og eg er forbi armdeling og alt er bare beine veien…sukk

 

 

 

 

Anyway…Gårsdagen ble en H V I L E D A G etter at eg hadde fikset terrassen på mandag! Ryggen var delt på midten og ganske herpet…Av det ble det dandert til noen flere pusekatter (Disse skal nå “sminkes” og lakkes før de blir montert) Disse er noe større enn makørene eg laget så de kan egne seg godt på en nøkkelring
eller krok til veskepynt – Får sjå 🙂

 

 

 

 

Fikk også masse Heishiperler i posten i går, og disse stilige kuleperlene – Av det har det blitt noen sommerlige armbånd, blir nok noen flere. Så mange fargevarianter som nå kan lages 🙂 Planen er å starte inne på Hobbyrommet i dag, ryggen er fortsatt vond så eg avstår fra å f.eks tømme/fylle oppvaskmaskinen…Det blir noe feil vinkling på det. Senere skal eg hjem til Amira og de å mate Alex (<—Kattunge 7 mnd) De har vært på 50 Cent konsert i Oslo og kommer hjem sent i kwell. Misunner de den opplevelsen!

Sånn avslutningsvis vil eg bare takke for responsen på innlegget eg la ut i går, var i grunnen behagelig å få så pass god respons på det – Dette er tydeligvis noe som berører mange. Det ER viktig å kreere sin egen hverdag etter hva man ønsker og ikkje minst orker. Det er sååå viktig å trives i sin egen uførhet og prøve å snu en vond og langvarig situasjon om til noe som “gir” deg noe. Hva dette skal være må jo være opp til deg selv
i forhold til hva du liker å styre med 🙂

 

 

LA DAGEN BLI MAGISK

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Nydelig grønnfarge på garnet du har kjøpt.Og de cernit kattene er herlige.Ha en fin dag og kos litt ekstra med Alex.

Siste innlegg