Overraskende enkelt! -SO HAPPY!

Reklame | Du Store Alpakka-House Of Yarn



Sannheten?? Det har ikkje blitt strikket en eneste maske i hele dag! Det har vært en svett dag og eg har hatt nok med å puste mellom klevaskøktene *ler* Når eg omsider kom meg på badet når eg var ferdig brukte eg resten av dagen på å holde meg noenlunde avkjølt 🙂 Ikkje lett! Det er ikkje ofte eg gir tapt når det kommer til strikking, men nå etter på er eg klar til å begi meg i kast *stadig optimist* Nå er sola nesten borte fra terrassen,
eller i allefall fra der hvor terrassedøra er 🙂

 



Uansett, eg er så fornøyd med denne sokken her! Skjønner ikkje hvorfor eg delegerte de forrige lange sokkene til mor mi for dette gikk da egentlig veldig fort og greit! Ikkje minst var de utrolig kjekke å strikke, ja og et extra stort pluss er jo GARNET! Ååå som eg sa sikkert 100 ganger på de Forrige Sokkene eg strikket i STERK: Eg har absolutt et nytt favorittgarn når det kommer til sokker! Ikkje bare det, men når eg nå f.eks skal strikke sokker i sånn tynt sokkegarn kan eg jo bare bruke MINI STERK som er akkurat like nydelig ♥

For å lese hvorfor eg nå har begitt meg ut på lange og fargerike sokker kan du svippe innom HER og HER – Kanskje du også får en idè til en Unicorn overraskelse til noen som kunne trenge en form for oppmuntring ♥

Sokkene eg strikker heter Reinfann Langstrømper

 


Eneste som egentlig har fungert optimalt i dag er kletørken! Fytti så herlig! Tørker lynkjapt, men likevel henger de fortsatt ute! *ler* Har rett og slett ikkje orket å brette ennå, satser på å få gjort det i løpet av kwellen. Hvis ikkje, ingen fare for her står NOK ei tropenatt for dør så vått blir det ikkje haha Om så skulle være så er det for sikkerhetsskyld meldt 31 grader i morgen! Oh MY!!

 


SEEEE!!! Det er jo faktisk en sørgelig krise!! Tidligere i sommer var me sååå fasinert av alle de nydelige sommerfuglene….Vel, ikkje så nydelige nå lengre! Ali kom inn i går kwell med flere store grønne sommerfugllarver som han fant inn i planten, så ja, det var den planten haha Den er rett og slett oppspist, KUN de nye knoppene står igjen *ler meg ihjel*

Ok, eg er klar for kwellen og gutta er fòret med pizza og wienerpølser, det viktigste er jo å bli mett 🙂 Amira ventes hjem og ei stund og hun har med seg helgekosen 🙂 Nå er det KUN en ting som gjelder og det er STRIKKING! Bør nok også sitte med høyre foten litt høyt(?) da kneet er dobbelt så stort som det venstre!
Jaja og sånn går no dagan…

 

 

 

 

LAG DEG EN SKJØNN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg