SART & LEKKERT

Designet av Jennifer Steingass

 

Altså….NÅ blir eg ganske YR her eg sitter! Ahaa sjekk DENNE tynne, lekre og utrolig skjønne islandske ulla som også består av 20% Mulberry Silke! Bare det er med på å gjøre denne genseren utrolig lekker + det er en drøm å ha på seg ♥ Du må sjekke ut de herlige og ikkje minst behagelige fargene ♥
Dette er garantert ren nytelse på pinnene!

 

Nok en nydelig genser designet av Jennifer Steingass, mulig du har sett de før, men visst ikkje?
Ta en tur innom HER og bare nyt det sier eg.

 

 

Designet av Jennifer Steingass

 

“Arata is the Japanese word for new beginnings and fresh hope. This design is inspired by late winter and early spring – snow is melting, the first flowers are blooming and seedlings are beginning to pop up.”
Jennifer Steingass

 

 

 

ARATA
Bildene over
Str fra 98 cm til 156 cm i overvidde
Bruk rabattkoden ARATA og få 20%

 

 

 

 

* * * *

 

Du? Si meg en ting, Om det ikkje nettopp var helg eller?? Shit pomfritt ass, ja som ungene sa da de var små! Dette går litt for fort må eg si, nå springer me frem mot 1.mars som alle vet er FØRSTE Vårdag, men så er det absolutt på tide å senke farten! Våren må virkelig nytes og me skal KOoOSE oss ♥

 

Planen min var jo at denne uka så skulle eg få i hus det eg trenger til å plante et par tomatplanter, ja sånn minitomater vil eg, men det har eg ikkje fått gjort…ENNÅ! Men så lurte eg jo på en ting, ja eg lurer stort sette alltid, fordi: Eg hørte nemlig at flere av de som planter tomater hjemme planter ikkje frø? Men de kjøper små tomatplanter? Er det det som er greia med tomater? ELler er det bare like greit å slippe unna den der “plante-frø-og-grise-med-jord”-perioden?? Anyway, planen min er nå i allefall å få stein, lecakuler og jord i hus og opp i den digre kassen på terrassen i løpet av mars! Eller, forresten, me avsluttet jo fjoråretssesong med å kjøpe jord, ja eg tror eg dro hjem 6 sekker så da er jo egetlig den i boks 🙂 Trenger et par sekker Leca da 😉 Jadda det begynner å våres rundt hushjørnene nå gitt! STAY POSITIVE ♥

 

Vel, ok, kokken her i heimen hadde bestemt steikte sei til middag i dag, men siden kokken gikk å la seg for en stund siden (ja han har det med å snu døgnet) tenkte eg å kuppe middagen!! MoHaaa skal ikkje kødde med kokkens gryter altså, meeeen ungene og eg har heller lyst på Plukkfisk!! Jepp, for DET er lenge siden det og det er jo så digg! Får se hvor motivert eg er etterpå når det kommer til å skreller sånn ca 15 kg poteter!! haha Neida, tulla, men JA, det trengs en god del poteter når det lages middag på den måten….+ ca 2 kg fisk!
Åja, begge ungene ELSKER fisk og siden Dib stemmer for middag ved hvert måltid vil
den gryta være tom når me slukker lyset i kwell 🙂

 

Bare sånn på tampen vil eg tipset seg om 2 innlegg som eg skrev i går,
hvis du ikkje fikk de med deg kan eg jo som innhabil anbefale de MoHaaaa

Du finner de HER og HER 🙂 Enjoy!

 

 

 

 

NYT DAGEN MENS
DU LADER OPP TIL HELG

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Tomater kan plantes fra selve tomaten også. Hvis du finner en du liker godt, så kan du dele den i skiver å legge oppå jorda. Frøene vil spire. Fikk en svær tomatplante av det i fjor.
      Lykke til ♥️

Siste innlegg