Snertne Tøfler ~ Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Jeanne Rybkina

 

Et par kjappe tøfler kanskje? Det er alltid like poppis og artige oppskrifter er jo gøy! Eg er overbevist om at når du først har kommet deg gjennom oppskriften en gang, ja så går det av seg selv på enten tøffel nr 2 eller par nr 2 🙂 Tøflene på bildet er strikket i acryl (!!) personlig anbefaler eg ikkje det da….Strikkefastheten er 20 m så velg heller et godt ullgarn, gjerne med forsterkning så få du i allefall litt god varme til tåtillane 🙂

 

 

 

Designet av Jeanne Rybkina

 

Dette er ingen typisk strikkeoppskrift, men den fungerer! Klikker du på linken under her kommer du til en video på YouTube. Ja de snakker russisk tror eg, men teksten er på norsk og filmen/oppskriften i seg selv er universal
i språket 🙂 Ja for eg regner med at du skjønner hva du ser 🙂
Lag deg en god kopp med kaffi eller noe, sette deg ned og strikk deg gjennom filmen så sitter`n 🙂

 

OAK LEAVES HOME BOOTIES
Bildene over
Gratsi strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag sto eg opp uten rygg….Er det mulig! Å ja, eg vet grunnen….Me var å ryddet i huset til mor mi i går, i 2.etg er det store “kott” i skråene hvor du ikkje kan gå oppreist…eg bar ut esker som veide et “tonn” krumbøyd! Da ber man om en knekk i ryggen ja…vel vel…Eg har tenkt meg ned igjen i dag for eg vil rydde ferdig i julestashet tenkte eg 🙂 Me var 4 stk som jobbet godt i går og mye ble gjort + det er supereffektiv å legge ting ut på den lokale  Arvesentralen, herlig når noen trenger det man har og man slipper å kaste. I går var eg ut i nesten 9 t, det skjer ikkje i dag…Var innom Europris i går, billig snop! Planen er å pakke litt Halloween poser! Det “straffer” seg å pynte med Halloweenperlerier ute hehe Hadde masse unger på døra i fjor, da hadde eg glemt (Kom ikkje på!) å kjøpe snop så alle sjokoladeplatene med hadde handlet på tilbud til jul ble delt ut *ler* I år skal eg være forberedt…..garantert at det da er drittvær og ingen unger kommer *ler litt til*

Ellers? Vel…det går unna med Hjemmelagete Maskemarkører så du må benytte muligheten nå om det er noe du vil ha, kommer ikkje til å gjenta dette med det første. Andre eg har er: Emalje Markører, Ny Veskepynt, Skinnlapper og Raglanmarkører, Håndlaget strikkepinneholdere, Knapper og Binderser og Ymse Markører 10 kr.

Vel da er det bare å vaske øynene og hoppe i skoene.

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg