Sorry…NOT sorry!

 

Jadda, litt over 6 i morges ble eg vekket av at denne eska ble lempet under soveromsvinduet 🙂 Mmm var bare nødt for å ha noen av de andre fargene også…ble så fornøyd med DISSE fargene så eg stolte på at resten var like bra, det var de 😀 Eg er jo i gang med dette prosjektet og garnet er så digg å strikke med
og eg syns “strukturen” (kvaliteten) blir god. Kan blir noen herlige vår- og sommerplagg av dette, selv om det for det mest er ull og alpaca + litt viscose – Får litt linfølelse ♥ Garnet ligger fortsatt i eska så får eg se når eg skal lege det i hylla om eg nok en gang må ofre noe for å få plass…Ser jo nesten ut som eg er i full sving med å bytte ut alt garnet eg har hehe

 

 

 

 

Som sagt var eg jo tidlig opp og våken, ble hentet tidlig, og så var det ut på trening 🙂 Plaskregn er da ingen hindring, på med oljehyra så går det så fint atte! Blir sulten når man ut og i allefall når man trener i tillegg, ikkje tro det er noe “fise”trening fordi me er ute i skogen *ler* Det rister både i armer og bein når me er ferdig. Laget meg lunsj når eg kom hjem, under all agurken ligger det noen herlige knekkebrød med masse kyllingpostei og rødbeter, ved siden av har eg et glass med rødbetejuice + en kopp med chaite m/havremelk og honning *Smask det er godt*

Nå skal eg bare slappe av med strikketøyet ei lita stund før eg kjører å henter Amira, blir litt sånn Bunadsmarathon i dag, men når alt er kommet på sin plass kan me bare sette oss ned å vente til den er ferdig 🙂 Juhuuu får også NY mobil i dag, DET hadde eg glemt! Skal plukke den med meg fra posten så skal Amira sette den opp – Dvs at da har en Samsung Galaxy S22 Ultra (256Gb) for salg om et øyeblikk 🙂 Siden eg hadde mulighet denne gang har eg cashet ut den nye, dvs eg sitter tilbake med veldig lav mot.kostnad hver måned – Det er jo deilig da! Hvis du skulle være interessert i kjøpe min som er i underkant av 2 år og akkurat like fin og god kan du sende meg en mail ([email protected]) – Skal forhøre meg med Amira om hvilken pris som er grei (Hun jobber jo i bransje og har mer innsikt enn meg)
Nei nå MÅ eg strikke litt!

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
    1. Har så mange prosjekter liggende, så skal strikke de ferdig før jeg bestiller noe nytt. Det garnet ser veldig godt ut. Aldri strikket med det før 🙂

      1. Den som står i innlegget er den eg tenkte å selge da 🙂 Har kjøpt meg samme mobil bare den nyeste som lanseres nå (S24 m/ AI) 🙂 Ganske rå den altså 🙂

Siste innlegg