Ting skjer på Hobbyrommet

 

Sånn, der var der fylt og montert – Å nei, den skal ikkje ha øyner 🙂 Helt fri for alt som er farlig *ler* Likte det faktisk godt når den var som dette, den har heller ikkje øyner i oppskriften. Joda, eg har prøvd å sette øyner på bare for å se, men den er i grunnen finest som dette, trygg og godt 🙂

Fluffy Bunny

 

 

 

 

Ellers styrte eg voldsomt med dette her i går ⇑ Utrolig at det skal være så vanskelig å få det fint, ja helt 100% liksom…Eg prøvde etter beste evne å ikkje blir for ivrig, dvs å spray for mye hver gang…Det er fort gjort ser du…og da begynner det å renne…sukk…Jaggu godt man har sandpapir! Da gjelder det å gnikke det jevnt før en nytt og TYNT lag legger seg over. Alle disse 3 skal få en omgang med sanpapir før de får seg et strøk til. Har selvfølgelig videre planer for akkurat disse, hvordan de ender opp? Vel, det gjenstår å se da…

 

 

 

 

Eg gikk jo bananas på Ringo i høst…selvfølgelig måtte eg ha 1 av hver farge…Er ganske dyre disse sprayboksen, ser de ligger på rundt 220 kr pr stk. Som sagt så kjøpte eg de på Ringo i Randaberg og eg mener ganske så sikkert at eg betalte “bare” 168 kr pr stk. Har vært innom andre Ringo, men de har ikkje denne malingen. Men ja, den er veldig godt, meget god faktisk! Tidligere har eg brukt hobbylakk fra Biltema, men nop…det kan overhodet ikkje sammelignes! Denne fra Amsterdam får en veldig fin og smoooth overflate!

 

 

 

 

Inni mellom så hekles det litt, er noen dager siden sist, men eg er da kommet meg opp på 10 lapper 🙂
Har lyst at denne jakken skal bli en realitet, absolutt en jakken eg kan bruke 🙂

 

 

 

 

Har ca et halv nøste igjen så eg kan starte på kanin nr 2 🙂 Pakken fra Garnius er allerede på vei med flere nøster. Å nei, eg selger ikkje slike kaniner, er heller ikkje lov i følge designeren. Min er planlagt som gave, så får eg se da om den neste går like radig som denne 🙂 Absolutt et kjekt strikkeprosjekt!

Nå sitter eg bare å venter på SOLA! Yr melder masse sol ute på Jæren, men enn så lenge er det overskyet…blåser en del også…den gode varmen uteblir også…sukk…Får lage meg litt frokost først og bare se været an;
Blir det shorts eller lang bukse…Det er spørsmålet i dag!

 

 

 

 

HA EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Kan jeg spørre hvor man får kjøpt mønsteret til den hær finingen? 🤩

    2. Er det ikke lov å selge sine egne kaniner? Jeg skjønner at designet er designerens. Men selvstrikket kanin er vel ens egen? Men kan kanskje ikke bli business ..hm..jeg kan lite om sånt 🙂

      1. Sånn sette er det lov å selge alt man strikker, men noen ganger bestemmer designeren seg for at “dette” produktet kan du ikke selge, kun til eget bruk 🙂

Siste innlegg