Vanskelig å stoppe!?!

 

Å ja, det strikkes om dagen, blir en del dilling også...lite resultater av det,
men jakken min vokser! Takket være stripene 🙂

Nå er eg kommet dit hen at enten må eg finne flere farger, eller gjenta stripene eg allerede har…
Plyndret et par garnhyller på jakt etter noe skarp lilla – like i grunnen ikkje lilla sååå godt,
men det passer fint sammen med lime og turkis 🙂

 

 

 

 

Eg følger denne strikkeoppskriften, eg bare strikker mitt eget “design” – Vurderer også å droppe vrangborden både på bolen og på ermene…Blir litt sånn “layback” type jakke liksom –
Planen er å gjenta de samme stripene på ermene 🙂

Altså, fytti katta for ei natt sier eg – Er det mulig!! La meg egentlig ganske vanlig, ja sånn rundt 1 litt over 1, sovnet, men ble vekket en halv time senere….og da sleit eg virkelig med å sovne. Sto opp i 3 tiden og satt her i stua til 4, la meg igjen, snudde meg 100 ganger minst, duppet litt av – ble vekket av klokka som durte og sa eg hadde for lav puls!?!?! Hæ?? Sto til slutt opp halv 8, selv om eg kunne tenkt meg å sove flere timer til. Eg skal kjøre Amira og de til flyplassen kl 11, de skal til utlandet i bryllup – Spennende! Når eg ikkje fikk sove igjen i natt hjalp det ikkje på å tenke: “Nå må eg sove for eg skal ut å kjøre tidlig” Blir nok nødt til å ta meg en powernap i dag altså,
muligens en lang en også!

Sånn ellers? Vel….det ser da vitterlig ut som at himmelen har falt ned for eg ser ca ingenting….
ja og det er veldig vått ute! Kjekt med en extra fridag uansett.

 

 

 

NYT DEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg