YES!! Kjappe Votter! – Gratis oppskrift

Designet av Martha Stewart

 

Regner med at du fikk med deg DISSE SOKKENE som strikkes frem og tilbake på 2 pinner?? Ja ikkje sant? Skikkelig stilig – du aner ikkje hvor mange som spurte meg om det fantes votter som strikkes på samme måte!?! Vel, eg har ikkje fått det ut av hodet og i natt, ja da fant eg disse! JuHuuu Hvor STILIG sier eg bare 🙂 Så ja, nå kan ALLE strikke votter også, ja t.o.m helt ferske strikkere som kun kan strikke rett frem/tilbake for mer enn det trengs ikkje! Vær du sikker på at slike votter skal eg ha og garantert noen eg kjenner også haha

 

Designet av Martha Stewart

Selv superenkle votter kan blir de aller stiligste! Se på de da?? WOW! Skikkelig flotte syns eg! Og du??
Dette er virkelig flotte julegaver altså, tenk på hvor mange vottepar du rekker før jul? Jepp, ikkje bare
familien kan få, neida, HELE nabolaget også! Sett i gang! Woop Woop!

Ps: Du rekker fint et par før middagen i dag!

 

COZY MITTENS
Bildene over
Str Barn, Dame og Herre


Når du klikker deg inn på linken over kommer du der oppskrifta ligger. Scroll litt ned. Rett under der det står MATERIALS til venstre ligger det 3 linker (Blå), en link for hver av størrelse. Klikk på den du trenger
og du får opp en Pdf som du enten kan lagre eller printe ut 🙂 KOS DEG sier eg bare!

Når du har strikket en vott ferdig bare bretter du den og hekler den sammen med fastmasker EASY PEASY!
Selv om vottene er superenkle har du virkelig muligheten til å strikke de kuleste ever! Skal me prøve?

 

 

* * * *

Da eg la meg i natt var eg sikker på at det var natt til søndag! Merkelig hvordan man bare kan føle hvilken dag det er og så er det bare helt herlig når det går opp for en at det er jo feil og det er jo bare lørdag! JuHuuu Blir jo nesten som å få en extra fridag! Bedre enn det blir det jo neppe 🙂 Dette pleier veldig ofte skje når me har hentet hjem helgehandelen om torsdagen fordi eg da har en tendens til å “ta helg”!
Virkelig en luksus me Nav`ere kan benytte oss av MoHaaa *ler*

Den eneste “seriøse” planen eg har i dag er å dusje!! Skulle ha gjort det i går, men som vanlig så dillet eg med så mye annet, f.eks så bakte eg!?! Jepp, det var det eg gjorde så da ble det bare ikkje dusj, men akk for ei god kake det ble! kaka så virkelig ut som et flykrasj, sjekk HER om du vil haha Heldigvis hadde eg laget ei real skål med sjokoladefyll så eg fikk da limet den godt sammen 🙂

 


Skal absolutt ikkje påberope meg et mesterverk, men jaggu ble den god og fikk bein å løpe på! Kunsten er å bare lage nok sjokoladefyll så henger den sammen enten den vil eller ei 🙂 Jaja, blir nok en rolig dag i heimen, begge ungen er på jobb, men i kwell blir det full fart med “Skal vi Danse” og me har flere favoritter i år.

HUSK å bli med på den fine Give Away`n her på bloggen! Du finner den HER!

 

 

 

KOS DEG OG LAG DEG
EN SKJØNN LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg