AMAZING

Designet av Gorica Pavlovic

 

Fasinasjonen over Grannylapper går nok aldri over, eg lar meg stadig begeistre! Selv om det eeegentlig et det eg vil kalle steingrimt så elsker eg det! Siden eg var liten har eg drømt om et teppe, ja akkurat som disse buksene…men det blir liksom aldri, dog har det ikkje manglet på forsøk…Eg har mange diverse prosjekt opp gjennom med Grannylapper, ikkje alt ble like vellykket eller ferdig for den slags skyld…*Fortsetter å drømme*

 

 

 

Designet av Gorica Pavlovic

 

Eg er glad i hekle og har tidligere alltid heklet mye på våren og sommeren, enkle prosjekt å ta med seg ut f.eks.
Eg bare måtte kjøpe denne oppskrifta...Ikkje for det at eg trooor eg kommer til å hekle meg ei bukse, men mer for å vite at eg har muligheten…Hadde ikkje hatt noe problem med å gå med ei bukse som dette, ved den rette anledningen i allefall – Strikketreff f.eks!? Buksa i oppskriften er heklet i bomull, litt usikker på om eg hadde valgt det? Ser jo for meg at det kan være greit med ei bukse med litt bevegelse (stretch) – Mulig eg hadde valgt et noe tynt ullgarn….Mini Sterk f.eks *ler hjertelig* Ellers er oppskriften enkel, det er bare å hekle en del vanlige Grannylapper + noen trekanter og pentagon – Diagram og forklaring på alle varianter +
god forklaring på hvordan den monteres 🙂

Om du nå syns det er FOR mye med ei hel bukse passer det muligens bedre med en SHORTS?

 

GRANNY SQUARE TROUSERS
Bildene over
Justerbar størrelse

 

 

 

* * * *

 

 

 

Allerede i senga i morges, før eg i det hele tatt hadde løftet på dyna kunne eg kjenne at NOK en tur måtte utgå…Nå er det lov å si eg er drittlei!! Har vær rimelig bra den siste uka og sko var det minste problemet…en uventet vending på legebesøket i går som eg ikkje var forberedet på satte på ny en stopper for tur da legen frøs fotvorta nok en gang…! Den var nå bitteliten, men det var visst nødvendig å bare fryse bort siste rest…Tåballen er sååå hoven at tærene ikkje treffer gulvet *ler* Da er det ikkje plass i en sko kan du trygt si…Føler hele greia brenner opp! I går var det så vondt at eg var kvalm, selv om eg vet eg burde vente noen dager måtte eg bare sette
foten i varmt fotbad…Holdt på å klikke i vinkel…*drittlei*

Jaja, det er snart helg og eg sitter fortsatt her uten bil…Nå begynner det virkelig å irriterer…Bilen står jo fortsatt utenfor her…så ja, eg er ikkje optimist, garantert at det fortsatt tar et par uker før eg kan kjøre den,
den må jo på verksted og TING ordnes for tregt…*Det er lov å bli litt sur*

Mye syting her nå så la oss ha det litt gøy heller! I går la eg ut en kjempeflott Konkurranse hvor det er flere Kvikk Lunsj og Solo Premier! Strikkepakker skal vites! Woop Woop! Eg kjenner at det hadde vært gøy med
Kvikk Lunsj Sokker til turskoene! Bli med du også!

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
    1. Uff sååå kjipt. Utgjort med bilen og at den ikke er på verksted ennå.
      Håper det går fort med bedring av foten.
      Finn på noe kjekt inne istedet. 😘
      Klem til deg 🥰

    2. kjedelig å sitte inne grunnet en vorte,men dett blir nok bedre i takt med vååren :=) buksa var stilig den ,men ikke for meg ha ha ,har heklet meg et sånt teppe eg ,passer perfekt i en lenestol ,men må innrømme att eg synes det er litt kjedelig å hekle lapper ,men stilig ,ja så absolut

    3. Ja der gikk tankene tilbake til 70-taller og flower power tiden. Burde vel satset på et langt pannebånd og runde briller også. Tror ikke jeg er tøff nok til å stille i disse buksene.
      Synes du bør purre opp forsikringsselskapet slik at du får leiebil Bruker jo å være raskt å få på plass. Skulle jo ikke behøve å gå hegen i møte uten bil.
      God bedring til deg, håper den hersens vorta snart forstår at dens tid er over.
      Klem fra Liv

Siste innlegg