Blir helt satt ut…!

Designet av Maja Piskorska

 

Du som “kjenner” meg vet at eg elsker alt slags rare figurer som kan hekles eller strikkes! Figurer som dette har ikkje annet formål enn å få frem smilet, utenom det er det supergøy å hekle! Det er som å trylle frem et vesen!! *ler* Man har kanskje brukt mangfoldige timer på pirk, bannet litt inni mellom for så å bare sette den “der” å være fornøyd 🙂 Eg kan gjøre dette om igjen og om igjen…! Eg elsker prosessen med å hekle figurer, se om eg klarte
å få formene der de skal være osv – Har ingen problem med å gi bort det eg evn hekler fordi
det er prosessen som er den beste 🙂

 

 

Designet av Maja Piskorska

 

Fluesopper er jo utrolig dekorative uansett hvordan du lager de, men denne her? Ja den er vel noe av det fineste eg har sett, den har t.o.m et glimt i øyet (som man ikkje ser hehe)

 

AMANITA
Bildene over
19 cm høy

 

 

 

 

Designet av Maja Piskorska

 

Eg måtte Google “Chiku” fordi eg syns det ligner på en kantarell….meeen, det er enten en lokalpolitiker i Bergen eller en type frukt…holder likevel en knapp på kantarell! Uansett så er jo også denne på en måte søt med et visst glimt i øyet. Kantarell er i det minste godt å spise så det erda noe! Denne kunne stått til pynt
på Mummikopphylla på kjøkken!

 

CHIKU
10 cm høy

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

Vel vel det er lørdag og eg sitter å teller på knappene OM eg gidder kjøre på posten å hente en pakke…Den plinget inn i appen i går etter at eg hadde kommet hjem fra handel….Gadd ikkje kjøre ut igjen liksom…Det er 3 Mummikopper som ligger å venter på meg, så absolutt ingen hast, men likevel…Hadde jo vært greit å testet ut sko på beina, så sånn sett burde eg gjort det! Det er jo en tur i morgen eg har lyst å bli med på, men det nytter ikkje om skoa ikkje passer!! Er litt hoven nede i føttene etter turen på torsdag, har 2 gnagsår som også må testet ut
i skoene hehe På mandag gikk eg jo en lang tur på nye sko….HELT idiotisk spør du meg! haha Blemma på lilletåa var så stor at eg bare stakk hull og la på gnagsårplaset…

Sånn utover det satte eg i gang med et Nytt prosjekt i går, satser på å bli kjapt ferdig med det –
Kanskje allerede i dag? Kjekt å dille med!

 

 

 

HA EN FIN LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg