Disse rekker du før jul!

Designet av Alison Davis

 

Her vettu!! Nå har du muligheten til å stelle i stand ei aldri så liten førjulsKOSEhelg for deg selv om du vil: Finn en kurv eller annet du kan ha garn i, gå gjennom garnet du har, plukk ut fargene du trenger, finn pinner som passer til. (Ta evn gulvvask og helgerydding før du setter i gang) Lag deg en kopp med noe godt å drikke, skru av av mobilen, sett den i det minste på lydløst. Sett på en god strikkeserie eller ei spennende lydbok på øre: TA HELG!

Nå skal det strikkes Julenisser!

 

 

 

Designet av Alison Davis

 

Ut i fra hva eg ser så er i grunnen dette helt greie og enkle julenisser, tror ikkje du møter på de store hindringene – Bare til å kose seg vettu!

 

 

 

Designet av Alison Davis

 

Eg har strikket en del julenisser opp gjennom åra og nå er det ikkje sååå lenge til de skal opp av eskene ♥ 2 uker til stua skal forvandles til JUL!! Tenkte ikkje på det når eg takket ja til den avgjørende timen hos tannlegen den uka…Ikkje sant...Vel vel, det går nok fint det også…!

 

CRIMBLE GNOME SHELF SITTERS
Bildene over

 

 

* * * *

 

 

 

Fredag og denne helga har eg planer om et par juletrær, eller kanskje en liten granskog? Har gjennom uka perlet en god del brett som snart skal strykes og bøyes før alt skal monteres, men før eg helt kan senke skuldrene og lukke meg inne på Hobbyrommet står handelen på planen…Siden eg hadde Juleverksted her i går måtte eg forskyve mor mi sin handel til i dag så da blir det litt dobbelt opp i dag siden me trenger nok også litt.

Tja, utover det? Hmm om 10 dager er eg FERDIG hos tannlegen!!! WRÆL! Da håper eg også at eg vil oppleve en innspurt i inntektskilden for å finansiere de nye tennene *ler*
Kanskje du trenger noen julegaver? Venninnegaver? Førjulsgaver? Ja hva vet vel eg, men det eg har av utvalg kan du sjekke ut HER HER HER og HER + eg har noen stilige maskemakører HER (<—der minker det kjapt da!)

Ok, da må eg bare begynne å bevege meg så skravles me senere!

 

 

HA EN FIN FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg