Eg er klar! ~ 2 mnd til JUL! Ho Ho Ho

 

Har du sett sååå KOoOSELIG!? ♥ Disse kommer virkelig til å gjøre julebordet i år! ♥ Ååå det blir sååå koselig,
så når de sa på P4 i går “…det er kun 2 mnd, eller ca 8 uker til jul…” sokk det litt i magen min! Ho Ho

Eg stresser aldri når det kommer til jul, for å si det sånn: Det er det samme hvert år, eg gjør stort sett det samme så da er det bare å gjøre det samme i år også. Eg blir alltid ferdig innen rimelig til, ting blir pyntet før 1.helgen i advent og da er det kun bakingen igjen. Hvor mye eg baker er det dagsformen, og ikkje minst humøret som bestemmer. Ingen krever noe, eg gjør hva eg vil 🙂 Om det er 5 eller 22 kakesorter på bordet spiller ingen rolle 🙂

Men ok, tilbake til de skamsøte nissene over her! Disse fikk eg av Monica (Mocina Design) – Det er når eg ser ting som dette eg skulle ønske eg kunne sy…Jaja, me kan jo ikkje alle gjøre alt og eg er glad for at andre er så flinke til det eg ikkje klarer 🙂

 

 

 

VIPS så var det julebrus i hus, dette er forøvrig vår favoritt ♥ Eller, om eg drikker julebrus må det være den brune 🙂 Her kan du ha 1 nisse til alle rundt bordet om du f.eks dekker med ei flaske på hver kuvert, eller samle noen flasker i ende av bordet 🙂 Alt etter som, flott blir det jo uansett med en gjeng nisser.

 

 

 

Monica er en rezer på symaskin, det er nå mitt inntrykk! Flaskenissene over her syr hun på bestilling om du kunne tenkt deg noen? Kanskje du vil ha røde? Grønn? Eller som på bildet? Ja eg tror nok hun fikser det meste 🙂 I så fall får du tak i henne på Facebooksiden hennes eller på Instagram 🙂 Bare til å sende henne en melding.

 

 

* * * *

 

 

 

Hekkan så det plasker ned ute!! Åsså må eg ut i dag…Eg har i et par år, muligens lengre også visst at eg må ha nytt sertifikat før 2023…Så lett å utsette…Vel for et par måneder siden leste eg i ei eller annen avis at fra 01.01.23 har eg ikkje lov å kjøre mer på den “Rosa blekka” eg har i lommeboka *ler* Klikket meg inn på Biltilsynet for å bestille tid….! Heile verden tenkte nok det samme så hele kalenderen der ut var jo rød, kun med en åpning i dag kl 13. Har hatt lapp hengende på veggen inne på Hobbyrommet siden – Livredd for å glemme det ut hehe Så ja, der skal eg i dag, et nytt vettskremt bilde skal nok en gang foreviges hehe

Etter på det skal eg hjem i huset til mor mi å møte søs å fortsette sortering og ryddingen – rydde og rydde litt til.
Å nei, me blir ikkje ferdig i dag, men det er jo bare å stå på tenker eg. Skal innom posten å sende alt som ble solgt i går! Har en smekkfull stor pose, bare til å levere inn 🙂 Eg er ganske sååå overveldet av alt som forsvant i går! Må bare takke sååå mye! ♥ Det er fortsatt en del igjen, for du vet….eg lager jo alltid flere av 1 ting 🙂 Håndlaget MaskemarkørerEmalje MaskemarkørerHåndlaget KnapperNye VeskepyntSkinnlapper og smarte markørerHåndlaget Pinneholdere – Her har du muligheten til å nappe med deg f.eks smågaver til Julekalenderen, enten til deg selv eller andre 🙂

Nei nå får eg smekke pc sammen og rusle inn
på Hobbyrommet å finne på noe 🙂

 

 

HA EN VÅT HØSTDAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg