Et nytt nivå…

 

Har hatt noen dager den siste uken og 2 hvor eg bare har sittet å surret her på Hobbyrommet….resultatet har gjerne blitt en liten tegning som dette….En heeel dag! *fniser* Det er noe avslappende med å sitte sånn å surre – Kan absolutt anbefale det! For et par år siden hadde eg også et par sånne “drodle-perioder”, da så de SÅNN UT! Faktisk fikk eg den gang spørsmål om eg solgte, vel, det var jo ikkje planen, men de ble etter hvert solgt – Gøy!

Denne tegningen er en “kopi” i den forstand at eg har sett på en TikTok og kopiert på frihånd, det er i grunnen en fin måte å lære nye ting, kurver etc. Designeren bak orginalen finner du altså på TikTok under navnet ANNASTASSIAM Part 16 🙂 Bla på den profilen og du vil miste pusten flere ganger…

 

 

 

 

Denne er på ingen måte feilfri, så langt fra perfekt som mulig – Om eg kan si det sånn! Eg har skyggelagt med en myk/bløt gråblyant fra FC. Ikkje spesielt vanskelig, da var det verre med DENNE! Da holdt eg på å bli ko-ko! Det er ganske tilfredsstillende å sitte sånn å surre så det er absolutt noe eg kommer til å surre me innimellom…Dessuten poppet det opp ei annen dille her om dagen, eg har prøvd det før, men det funket ikkje da…Nå har eg klikket hjem noe papir som muligens er mer egnet enn det eg selv har laget til – Det gjenstår å teste!!

Anyway, det er nok en “søndag” og i dag er det også ut på tur, dog mye lengre enn den eg var på i går! Satser på at det ikkje er tåke på Dalsnuten! Står ingenting annet enn full sol og plenty av varmegrader der i dag! Ine er på vei hjem fra påskeferie så me spretter til fjells når hun har kommet seg hjem 🙂 I mellomtiden skal eg surre her på Hobbyrommet og få i meg noe mat 🙂

 

 

 

HA EN AVSLAPPENDE DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg