Et typisk dilemma…

Designet av  Anna Johanna

 

Regner med du sikkert fikk med deg alle de Deilige Restene eg hadde igjen etter Aamu genseren min, ikkje det? Vel, eg hadde jo bestemt at eg skulle i allefall strikke meg Disse Vottene med noe av det, men det var jo helt til
i går da dette sjalet her bare galant poppet opp på skjermen min….Det er sååå typisk og dilemmaet er et faktum!

 

 

 

Designet av  Anna Johanna

 

Eg syns store sjal er sååå deilig, og det som er mye bedre enn store sjal, er store sjal som i tillegg er lette! Ingenting er verre (syns eg) enn sjal som du kjenner tynger litt på skuldrene. Lette sjal får også bedre plass inni en jakke f.eks, de kan fort bli mye mindre enn de er ved å knyte de på en annen måte. Rulle de til skjerf, eller bare surrer de rundt. Det er herlig! Det er akkurat som at Ali ikkje skjønner hvorfor eg ikkje bruke den fine hvite Salomonjakken eg fikk av han….eg sier; Den er ALT for tung! Jammen den er jo god og varm, sier han. Ja, men eg blir jo sliten av å ha den på meg…Har aldri brukt den jakken uten om når eg prøvde den på…

Dette sjalet kan du strikke i 2 størrelser:
Det store er 160 cm X 240 cm
og de minste er 60 cm X 90 cm
Da kommer det jo bare an på hvordan du liker å bruke dine sjal.

 

SAANA
Bildene over
2 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

Kun 2 grader i dag, men sola skinner så ingen grunn til å klage. Fuglene hadde faktisk full fest her ute da eg sto opp, og alt av matrester etter vinterens fóring skulle fortæres 🙂 I forhold til Yr.no ser det ut for at me må vente litt på stigende temperaturer for det høyeste neste uke er jo bare 5 gr….Jaja, det gir meg jo i grunnen bare mer tid til å perle det som eg evn vil ha ut nå til våren/sommeren 🙂 Tror ikkje eg trenger fornye noe av det som var
i grønnsakene i fjor for det ser bra ut, men eg finner nok garantert en grunn for å lage noe nytt 🙂 En dag eg er ute må eg huske å kjøpe med meg noe isoporkuler! Eg laget de SØTESTE KYLLINGENE i fjor og eg trenger flere!! Mange flere! Eg har en haug med gule fjær som eg bruke opp 🙂 Mor mi hintet også litt om noe ny HAGEPYNT, så litt perlerier på henne blir det nok sikkert også 🙂

Eg fikk perlet ferdig (i natt!) den stooore kule kreasjonen min!! Nå gjenstår det bare å se om eg fixer å male akkurat den bakgrunnen eg ser for meg! Men først av alt må jo den der ramme mi komme seg hit! Fikk jo melding
i går morges om at den var feilsendt (Kr.Sand) og i går kwell fikk eg en ny melding om at den IGJEN var feilsendt!? Trodde ikkje veien til Stavanger var sååå kronglete? Hmm Jaja eg kan perler noe annet mens eg venter, eller eg kan strikke ferdig en sokk, men så er det noe med å få utløp av det man har i hodet også da…sukk!

 

 

LAG DEG EN FIN DAG
OG HUSK Å KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. DET var lækre sjal. Tilogmed jeg hadde klart de.. tror jeg. Har så mange garnskatter i lageret at jeg helt sikkert hadde hatt noe som passa.
      Nå har jeg enderlig starta på armene på Mariusen. Strikker de begge samtidig, litt og litt, er jo så greit når de er ferdige.. da slipper jeg å starte på en ny arm🥳
      Nå er det siste oppladings time før natt 4. Så er det helg med besøk. Håper jeg klarer å være litt kompis og våken😄✌ha en god natt når du får revet deg løs, så stikker jeg på jobb😃🤪

Siste innlegg