Frokost og festlig strikk!

 

Det kan eg bare si fort og med en gang: Dagen i dag er på ingen måte verre enn i går, såååå eg tror denne dagen er vendepunktet og at i morgen vil eg garantert kjenne bedring! Det gjelder å ha trua, tenker eg! Dagen startet tidlig for når eg sto å skulle pusse tennene ringte det på døra…Eg tenkte kjapt at det garantert var naboen som ALLTID trenger hjelp til bilen, og siden Ali sov gadd eg ikke åpne….! Heldigvis é søs snartenkt
og regnet med at eg ikke gadd styre med å åpne så hun kom rett inn 🙂 Favnen full av nydelige roser til meg, så da ble det en koselig drøs med kaffi på kwisten derane,  fant samtidig ut at det var bedre å sitte PÅ spisebordet enn på stolene – Funker det også 🙂 Etter på surret eg meg inn på Hobbyrommet for å våknet litt mer, ventet på at Ali skulle stå opp sånn at han kunne løfte Blenderen ut av skapet….er nemlig ikke alt den grillklypa funker til! Fikk laget meg frokost da altså, og så ringer Amira og du kjenner oss….Timene flyr når me skravler – Koselig måte å få dagen til å gå!

Eg hadde også lagt noen kilo med rødbeter og ingefær på benken i håp om at noen tok hintet! hehe Både rødbeter og ingefær ble skrelt uten spørsmål så nå har eg endelig fått kokt ingefæren, regnet med at rødbetene går gjennom juiceren i løpet av dagen 🙂 Antrekket for dagen er comfy; Ny og deilig Mariuspysj + en overside hettegenser! Har t.o.m på meg parfyme! Klarte å få den ned fra hylla i dag JuHuuu Pga prisen (haha) har eg ikke turt å prøvd meg med grillklypa, men i dag klarte eg å strekke armen helt opp til hylla!
Eg velger å tro at alle turer og trening det siste året har gitt meg sterkere muskler som igjen hjelper meg litt nå og eg har TRUA på en (flat) tur til uka. Har planer om å kjøre inn på hytta til søs neste uka, ta på lave tursko
og finne ei flat rute! Hvis ikke? Tja, de har store hage å rusle i om ikke annet! Det er meldt sol og 19 grader!!! Lukter shorts nå altså!

 

 

Men ok, la me svinge oss videre, se på denne skjønne eg fant!!! ⇓

 

Designet av Susan B. Anderson

 

Altså, Ravelryprofilen til Susan er overfylt av gøye ting du kan strikke! Mange fine kosedyr og andre skapninger. Tidligere denne måneden publiserte hun DETTE SUPRE TEPPET som er grobunn for mange koselige strikkestunder vil eg tro!! Kunne virkelig godt tenkt meg å satt i gang med det,
garn og pinner har eg….!

 

 

 

Designet av Susan B. Anderson

 

Ellers har eg plass til ei høne som kan henge her å dingle fra ei hylla, har allerede en kanin – Absolutt ei høne eg må lagre! Ikke bare det, denne høna har også egen garderobe! Hun har også en veldig fiiin Alpakka om du skulle like det bedre 🙂 Hun har også noen skjønne Sauer(lam) som eg strikket 🙂

 

 

MOTHER HEN
Bildene over
Ca 28 cm høy

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Ok, nå først er eg klar for å gjøre noe he rpå Hobbyrommet, blir nok ikke så mye mer enn strikking, men det er godt å få gjort det også! Spesielt med tanke på at eg nok en gang har rekket opp et arm…Resultatet blir jo mer eller mindre at eg har strikket denne jakken 2 ganger når den er ferdig hehe Men, den må jo bli tilnærmet perfekt! Anyway, eg føøøøler meg bedre i dag så her er det bare å nyte alle oppturer tenker eg! Woop Woop! Nå blir House og strikkings, og kanskje litt is senere!

 

 

 

 

HA EN STRÅLENDE LØRDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg