Høstens Strikkekjole

Designet av Erika Knight/ 2021 Rowan Yarns

 

Kjoler altså! Det er og blir det diggeste! Selv har eg nå dratt frem Den Kuleste Still Light min for å gi den en liten vask før den er klar for høsten – Den er morsom å bruke! Skulle virkelig ønske at eg kunne finne frem “Giret”
for å få ferdig de 2 andre eg har liggende…Men, problemet mitt er at eg ikkje strikker fort nok fordi det stadig dukker opp noe nytt. Eg har jo også parkert Denne “kåpa” i hodet og det er mye mulig det fyker inn en bestilling
på garn i løpet av dagen…Får sjå!

 

 

 

 

Designet av Erika Knight/ 2021 Rowan Yarns

 

Det eg liker veldig godt på denne kjolen er definitivt den lange vrangborda! Ikkje minst er eg veldig fornøyd med “garngruppen” eg kan velge fra: Strikkefasthet 22 m og garn som er 100 m pr 50 gr. For meg er dette det mest normal og akkurat midt mellom det eg syns blir for tjukt før det begynner å bli tynt *ler* Absolutt overkommelig
å strikke kjole i denne type garn 😀 På denne begynner du nede, det er vel det eneste minuset for meg
som elsker å starte opp..Finn en fargekombo som faller i smak og sett i gang!

 

MEREDITH
Bildene over
Str 71 cm til 154 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

Det er det eg sier; Legger meg på søndagen, står opp, blunker og POFF så er det jaggu tid for ny helgehandel.
Eg skjønte på mor mi går, selv om hun ikkje sa det, at hun kunne tenke seg handelen i dag. Får se om eg ikkje får til det. Skulle og hatt henne nede for å stemme også en dag. Hun kan visst nok få noen til å komme hjem til henne å gjøre det, men så er det jo NOOOE med å komme seg ut å se litt folk også da. Skal få lokket henne med hehe Eg vurderer en tur utover E39 for å kjøpe litt perler…har jo ennå ikkje fått tak i hvite og svarte, eller svarte kjøpte eg jo, men eg likte ikkje de!! Hmm Eg som i starten bare tenkte: Jaja, ei perle er ei perle, men nei…Sånn er det ikkje, det er gode perler og det er mindre gode perler….Akkurat som med alt annet.

Har fått melding i Post App`n om at det er pakke på vei! Det er forventet at eg får ei S T R I K K E B O K
i postkassa i morgen! Ahaa HelgeLektyre – Nice! ♥

 

 

LAG DEG EN
DEILIG DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg