Juni ~ Pride ~ Hama Mini

Reklame | Rito Hobby

 

Siden det er juni passer det ganske så perfekt med et Pride Innslag på mitt bord under Tananger Dagene neste lørdag….NESTE LØRDAG!! Oh My!! Det er nå snart det jo! Har overhodet ingen forventninger til den dagen, joda, eg gleder meg og det blir garantert kjekt, men utover det? Niks! Det kan bli en gigaflopp, men sånn kan skje når du går for Hama Perler *Ler* Ikkje mange som helt skjønner at det kan holde ei 50 år gml kjerring i vigør
*
Ler enda mer*

 

Alt i dette innlegget er perlet i Hama Mini som eg får fra Rito Hobby 🙂
Anbefaler å bruke en god pinsett på disse mini perlene.

 

 

 

Blir aldri for mange Badeender…De kan komme i flere former, og funker fint på en binders f.eks ♥
Søte, søte og bare søte 😀

 

 

 

 

Harry Potter, alltid Harry...! Funker jo elegant i perler og eg har jo perlet Harry før eg, husker du?? Et av mine aller første prosjekt tilbake i 2020, den henger ennå på veggen inne hos Dib. En STOR Harry Potter

 

 

 


Disse er geniale om du f.eks har grønnsakhage/kasse. De er perlet i Hama Mini og limt på en skikkelig “pinne” som er beregnet på dette bruker, ergo lengre levetid 🙂 Blir nok noen flere varianter.
Eg har perlet slike “skilt” til egen grønnsakkasse bare i Hama Midi.

 

 

 

 

Før eg dro til Amira tidligere i dag laget eg meg en skikkelig digg Smoothie! Jøss, trodde ikkje det kunne være sååå godt! Tenkte at eg kan jo ikkje lage en haug av fruktsmoothi og tenke at det er greit? Eg er ute etter varianter som kan gi meg et lett, godt og nærringsrikt måltid- Derfor søkte eg etter smoothie med havregryn! Denne ⇑ Havregryn, frossen banan og frosne blåbær, eple, vanilje kesam + eg hadde vaniljemelk i for å kunne bruke sugerør + eg hadde litt honning siden eg brukte kesam og ikkje yoghurt, trengte litt søtt. Denne blir det flere av!

Men nåååå, nå er kwell og me skal slenge i sofa å se på gosip på Tv, snacks på bordet og magen full av deilig middag! Me har nemlig vært på komle og pinnekjøtt hos svigerforeldrene til Amira. Kjempekos og deilig mat 🙂
Nå er det kwell!

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg